17.mai

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvor feirer dere? Har dere lagt planene nå?
Vi feirer her vi bor, og det blir et barnehage tog som mannen går i. Minste trilles i vogn og eldste går.
Det er bare en kort rute, så det går bra. Jeg skal spille i korps så får ikke gått med dem.

Antrekkene (bortsett fra mannens...) er klare :D Instrumentet er pusset, og notene er pugget (litt).
Jeg snakket med eldste om 17.mai, flagg og "hipp hurra", og det virker som hun husket det fra i fjor for hun ble glad og begynte å snakke om at det er gøy :D

Gjør dere noe ut av 17.mai i år? Har barnehagene deres barnehagetog eller noe annet opplegg :) ?

Her er det ikke bestemt noe enda :) lenge leve besluttsomhet :)

Her er det ikke bestemt noe enda :) lenge leve besluttsomhet :)
Greit å ta det litt på sparket noen ganger også :) ! Jeg er sånn "schemer" :p Planlegger i mitt lille hode, hører med mannen. Så er det bestemt

..Og vi skulle egentlig på tusenfryd, men jeg meldte meg som instrumentspiller så jeg vet ikke helt. Rekker nok en tur etter 17.mai, men planene ble litt forandret ja

Greit å ta det litt på sparket noen ganger også :) ! Jeg er sånn "schemer" [emoji14] Planlegger i mitt lille hode, hører med mannen. Så er det bestemt
Her er det mer min familie som er dårlig på kommunikasjon - tenkte jeg skulle ringe dem og avklare :)

Vet ikke om at barnehagen arrangerer noe. Vi har invitert venner på lunsj (som vi har pleid før vi fikk barn), og håper det blir hyggelig også med barn.
Vi ser vel på 17.mai-sendingen på tv, og så må vi få med oss noe korps. Jeg får litt korpsabstinenser nå på våren (pleide å spille selv, men gjør det ikke nå mer). Synes marsjer er det beste i verden #guiltypleasures ;)

Vi har invitert til grilling på formiddagen, ellers tar vi det litt på sparket avhengig av humøret og når hun skal sove.
Tipper vi går ut og ser på toget hvis det passer seg sånn :)

Vi skal gå i tog med bhg og være litt på skolen her :) på ettermiddagen vet jeg ikke hva som skjer. Samboer jobber natt til 17. mai, så han er nok rimelig sliten ;)

Back
Topp