17 mai!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Kommer med denne nå, da morgendagen vil gå i et :)

Ønsker alle en super flott 17 mai :D jeg skal feire for første gang med min datter og min kjæreste og hans 2 barn og hans familie :) siste 17 mai med 3 barn håper vi!

Ingen vet om graviditeten enda. Så selvom jeg er kun 8+5 i dag, så sliter jeg med å skjule det :p spesielt på ettermiddagen og kvelden. Så blir en stor kjole og et håp om at ingen ser hehe! Kjæresten sier jeg skal ta på meg det og ser noe det, så gjør de det :p

Men gleder meg masse! Så håper alle for en knall dag og gratulerer med dagen alle sammen :D
 
Tusen takk og en fin 17mai feiring til deg og dine også.

Her blir der første året for eldste mann til å gå i 17mai tog så det blir stas

Ellers håper jeg helsa holder til en lang dag med mye aktiviteter, både se på barnetog, på bydelshuset og være sosial, se folketoget og ikke minst ha selskap for meg selv med grilling og gode venner på kvelden!
Ser for meg at jeg stuper i drømmeland på likt med guttene i morgen ja
 
Takk så hyggelig og en fin 17 mai til dere! :)
Jeg er stoppet av kvalmen så skal bare kose meg hjem med mannen (kanskje en tur ut). Han kjøpte epledrikk til meg på polet i champagne flaske hihi fun
 
Ønsker dere alle en fin 17 mai:) jeg tror og håper min er bedre enn i fjor.i fjor våknet jeg på 17 mai til spontan abort:,( det var den jævligste dagen, måtte gå å smile og være glad, når jeg var i dyp sorg. Men men. I år blir en lykkeligere dag :-D
 
Ønsker dere alle en fin 17 mai:) jeg tror og håper min er bedre enn i fjor.i fjor våknet jeg på 17 mai til spontan abort:,( det var den jævligste dagen, måtte gå å smile og være glad, når jeg var i dyp sorg. Men men. I år blir en lykkeligere dag :-D
I år blir det ikke det! Det har du allerede brukt opp ;) så blir nok en strålende dag :D
 
Back
Topp