17.mai

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Jeg ELSKER 17 mai og gleder meg veldig til denne dagen :) Har ikke bestemt meg for hva jeg skal gå i..enten blir det et skjørt og en topp eller så må jeg gå å se om de har en ok kjole på h&m eller Lindex :)

Har lett etter noe i størrelse "telt", men har nå gitt opp å finne noe jeg kan føle meg passelig fin OG komfortabel i. :P blir en decent gravidbukse med en passelig fin topp. :)
Utrolig vanskelig å finne noe i teltstørrelse! :(

Utrolig vanskelig å finne noe i teltstørrelse! :(
Håpløst! :( Spurte på hm om de hadde noe for oss litt formfulle gravide som kunne være litt penere. Damen tittet rart på meg, og sa de hadde gravidklær i hjørnet. Og da kommenterte jeg at det var bare i xs, s og noen topper i m som var av de finere, og om de fikk igjen noe av det i større. Det trodde ho ikke, ikke før neste gang de får nye plagg. Antageligvis ikke før 17...

Håpløst! :( Spurte på hm om de hadde noe for oss litt formfulle gravide som kunne være litt penere. Damen tittet rart på meg, og sa de hadde gravidklær i hjørnet. Og da kommenterte jeg at det var bare i xs, s og noen topper i m som var av de finere, og om de fikk igjen noe av det i større. Det trodde ho ikke, ikke før neste gang de får nye plagg. Antageligvis ikke før 17...
Nei, er dårlig utvalg. Syns også det er dårlig i de avdelingene for litt større (ikke gravide). Meste ser helt forferdelig ut med dårlig passform. Ser gjerne enda større ut enn man er. Får jobbe meg ned til en normal size når ungen er kommet ut!

Nei, er dårlig utvalg. Syns også det er dårlig i de avdelingene for litt større (ikke gravide). Meste ser helt forferdelig ut med dårlig passform. Ser gjerne enda større ut enn man er. Får jobbe meg ned til en normal size når ungen er kommet ut!
Enig! Nesten så jeg lurer på om de gjør det med vilje... men blir med ned i normal size om drøyt 8uker-ish! ;)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg skal ha et svart blyantskjørt(strech :p ) med en hvit blondetopp :) synes det er skikkelig kjipt at jeg ikke kan bruke bunaden :/

Kjolen er jo en ting, men hva skal man ha på bena?! Orker ikke heler. Har skinne på ene benet og vann i andre

Haha jepp! Jeg får karre på meg noe med heler, eeeeller converse.. haha sexy blir jeg jo ikke uansett :p

Her REVNET conversa mine istad! Sier litt om elefantføttene jeg har fått meg. Ha ha ha :D
Ender vel med at jeg går barbeint 17. mai. Conversene var liksom mitt siste håp:shifty:

Mitt antrekk 17 Mai, følte meg flott image.jpeg

Vant dere noe på 17 Mai? Jeg kjøpte to lodd i loddbok(10kr), og var så heldig å vinne et Arniesays ull og kasjmirsjal. Utrolig fint :-)

Back
Topp