17.mai

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Leiter etter en grønn kjole.. Klin umulig!
Har sinnsykt lyst til å boikotte selv, men får vel overleve et par timer på skolen til bonusen vel.. Ikke vår tur å ha han i år, men må jo være der litt forde..

Æsj, kjolen jeg bestilte satt ikke noe fint, så nå må jeg ut og lete igjen ! (Eller kanskje jeg har noen I skapet ) men her skal vi først I barnetoget også skal vi hjem å spise lunsj, Før vi skal på barneskolen og leke litt der, deretter russetog også middag hos svigers. Tror jeg skal legge inn 2 døgn med soving etter 17.mai !

Æsj, kjolen jeg bestilte satt ikke noe fint, så nå må jeg ut og lete igjen ! (Eller kanskje jeg har noen I skapet ) men her skal vi først I barnetoget også skal vi hjem å spise lunsj, Før vi skal på barneskolen og leke litt der, deretter russetog også middag hos svigers. Tror jeg skal legge inn 2 døgn med soving etter 17.mai !

Kjenner jeg vil sove bare ved å lese om dagen din...

Jeg har bestilt kjole fra både zalando og ebay, venter på 4 kjoler nå.. Håper de kommer frem i tide, og at de passer!

Kjenner jeg vil sove bare ved å lese om dagen din...

Jeg har bestilt kjole fra både zalando og ebay, venter på 4 kjoler nå.. Håper de kommer frem i tide, og at de passer!

Haha :)

Håper de kommer og att de passer ! Min ble desverre veldig rar over magen pga stoffet.. men men !

Jeg håper virkelig en av kjolene jeg har bestilt fra zalando passer. Står at de er forventet å komme 3/5. Bør være kommet til da, slik at jeg rekker å finne noe hvis de ikke passer :p (til komfirmasjon 7/5)

Denne, er vel også den eneste som er garantert å komme i tide..

Vedlegg

• 1461749602646.jpg
    1461749602646.jpg
    28,3 KB · Visninger: 47
Ooooog denne.
Kan jeg ikke bruke de med kul så håper jeg de kan brukes ellers i sommer.

Vedlegg

• 1461749680613.jpg
    1461749680613.jpg
    41,3 KB · Visninger: 46
Back
Topp