17.mai

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Hva skal dere ha på dere? Leiter og leiter etter den perfekte kjolen.. Den finnes ikke :p
Jeg vil ha en sommerlig og fin kjole som også kan brukes etter fødsel, så den må være ammevennelig.. En kjole som kan passe både til fest og til hverdags.
(Jeg er ingen fargeklatt, men skal prøve å gå bortifra svart...)

Bah. Lurer på om jeg boikotter 17.mai i år. Siste mulighet til det nå. Så får mannen og bonusbarn kose seg alene! Hurra hurra hurra!

Har ikke funnet enda, men har sett meg ut en marineblå med sommerfugler på h&m og en nydelig i rosa ish på mamalicious, men har ikke kjøpt enda :P

Bah. Lurer på om jeg boikotter 17.mai i år. Siste mulighet til det nå. Så får mannen og bonusbarn kose seg alene! Hurra hurra hurra!
Lyst til å boikotte den selv!
Vi er selvfølgelig invitert i selskap hele pinsehelgen med 17.mai den tirsdagen som avslutning.. Mest lyst til å være hjemme! :)

Jeg boikotter! Skal grille og se på toget på tv :p

regner med at jeg må gå i boblejakke på 17 mai! Så her tar jeg på meg det været tilsier :) skal dessuten jobbe på 17 mai:happy:

Hvordan er str? Bruker du den vanlige str? Jeg bruker vel M eller L vil jeg tro
Jeg er vanligvis L, og har denne i L. Passet utmerket sist jeg hadde den på :-) synes du skal gå for L hvis du er midt i mellom :-)

Jeg er vanligvis L, og har denne i L. Passet utmerket sist jeg hadde den på :-) synes du skal gå for L hvis du er midt i mellom :-)
Takk ;) den var kjempe lekker! Går for en L jeg da ;)

Jeg må se litt når vi nærmer oss tror jeg!:o da har jeg kun 1,5 uke igjen til terminen... Med tanke på vesla burde vi vel tatt en tur og sett på barnetoget i byen, men må se hva jeg orker :o

17. Mai avlyser jeg.. men må uansett ha noe til konfen til brodern. Har gitt opp å finne kjole i størrelse elefant.

Back
Topp