17 mai

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hva skal dere kle på dem små og dere på 17 mai?
jeg har virkelig ingen aning om hva jeg skal ha på meg, har en bunad,men den tviler jeg på at jeg får på meg, også må jeg ha en kjole som er lett og amme i, føler jeg har trålet nette opp og ned:P
Mini tror jeg skal få en matrosdress, ikke helt sikker enda

Frøkna skal døpes på søndag så svigermor har strikket bunad som skal passe både til søndag og til 17. Mail. Har bunad selv men kommer neppe til å bruke den på 17. mai, blir så veldig styr for å få ammet. (Skal bare ha den på i kirken til søndagen, må ha et bilde av oss i matchende antrekk)

Frøkna skal døpes på søndag så svigermor har strikket bunad som skal passe både til søndag og til 17. Mail. Har bunad selv men kommer neppe til å bruke den på 17. mai, blir så veldig styr for å få ammet. (Skal bare ha den på i kirken til søndagen, må ha et bilde av oss i matchende antrekk)
Åh strikka bunad er fint:D

Fremdeles usikker - vurdert også noe enkelt å amme i, har bare ikke funnet helt ut av det.

For de som har matrosdress til sine små, hvor fant dere dem ?

Se der ja, det var det mye stilig - da tror jeg vi snart har noe til han :p

Da var det bare å finne en lur løsning til megselv.. Skal se igjennom klar jeg pakket ned under graviditeten i morgen :)
Klarer ikke helt og velge noe fra den siden selv:På er så utrolig mye fint der:)

Jeg tror dem er litt små i str:) dem vintagesettene er iallefall små i str:)

Svigermor har kjøpt festdrakt/bunad til lille :) kjempefin :D håper den passer den 17... Er jo en stund til ;)

Jeg skal ha bunad og babyen skal ha noe hjemmestrikket.:)

Han skal ha på seg nikkers med seler, skjorte med sløyfe og en cardigan over, og en sixpence.

Jeg finner vel bare noe i skapet :P

Jeg har også bunad, men tenker at det blir for stress når jeg fullammer:P

Ungene skal ha matrosdress og matroskjole:D

Min skal ha festdrakt som min bestemor sydde til meg til min første 17.mai. Den hadde den eldste jenta vår sin første 17.mai også :)

Lillebror skal ha strikket Vestfold bunad etter storebror. Jeg skal ha på meg en eller annen kjole, tar den som passer best på der å da :p

Ser an været og tar fra klesskapene. Blir det som ifjor er det bunad på vesla og meg :) lillemann har en superfin dress fra Ralph lauren :)

Jeg vet ikke, en eller annen kjole på meg tenker jeg (bunaden passet for 20 kg siden!)
Barna vet jeg ikke hva skal ha på :p ingen vi kjenner gidder å feire 17.mai, tror vi er de eneste omtrent.
Så blir bare å se på togene og litt sånn.

Back
Topp