• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

17. Mai

Jeg sikler veldig etter den blå bunaden som er kommet på name it, men syns også sånne navyblå matroskjoler er veldig fine.

Storesøster har den blå festdrakta fra name it. Altså femåringen.

Babyen vet jeg ikke. Jeg har festdrakt til henne fra neste år, men ikke noe til en halvt år gammel. Søstra var tre mnd og hadde en rosa kjole jeg hadde strikket.

Tanten min har strikket en kjole i Mariusmønster som lillemor skal bruke :-)

Jeg sikler veldig etter den blå bunaden som er kommet på name it, men syns også sånne navyblå matroskjoler er veldig fine.

Vi skal kjøpe bunad til L siden det er så tøft ;) fra name IT

Har mange fine kjoler i str. 68 etter storesøster, selv var hun litt liten til 17.mai til å passe str 68 (enda hun er født 5.januar og lillesøster 25.), men lillesøster er større enn storesøster var på samme alder, så satser på at en av de kjolene passer :-)

Her har alle hjemmesydde bunader:) storesøster har rutastakk (eller hva det heter) i alle størrelser opp til konfirmasjonsalder, og lillebror får første bunad nå til dåpen:) ordentlig bunader i skikkelig klø-stil.. Skal tidlig krøkes:p

Vi fikk skjorte med sløyfe og burgunderrød vest i gave, så tenkte det skulle bli antrekket til 17. mai :-)

Lurer på om det blir bunad fra nameit kanskje ? Vi har dåp/bryllup 3 dager før og vi, å jeg pluss svigermor har bursdag 2 mai, så mai blir festmånden sin det :D

Har kjøpt matroskjole som hun skal ha på dåpsfesten, så den blir også brukt 17 mai :)

Den store ungen skal ha bunad fra nameit og pensko. Hu har ikke bein for bunadsko. Lillegutt skal ha skjorte body og bukse.

Har faktisk ikke tenkt på dette enda. Håper han kan passe noe fint vi allerede har i 68 :) hjemmesydd bunad har han fra neste år av.

Back
Topp