17 mai

Jeg har ingen planer om å ta bunaden frem engang! Det kommer garantert ikke til å gå. Jeg må nok bare starte å leite etter en pen kjole for gravide. ;)

Den sku egentlig vært sydd ut for 5 år siden, å siden belte er beregna til meg ala 15 år gammel, flatbrysta liten spjæling, passer den hvertfall ikke til gravid mage å silikon pupper:p såeh. Neste år kanskje:p

skal "heldigvis" jobbe senvakt da, så slipper tenke på noe :p Min bunad er ikke sydd om siden jeg var konfirmant, så nå etter allerede ett svangerskap og 20 kg ekstra til vanlig, så er den uansett for liten x)

Jeg har ikke bunad ennå, og må spare en god stund! Jentungen får nok før meg ;)
Men det finnes jo masse nydelige sommerkjoler med empire-liv og et tilgivende snitt! De funker fint om man ikke vil ut med de ekstra kronene det koster så fort noe henger i mamma-seksjonen. Ellers er jo mange av mammakjolene utrolig vakre <3 jeg ELSKER kjoler!:greet015

Jeg har allerede fått et par flotte mammakjoler til hverdagsbruk, og de kan nok pyntes opp til å bli fine 17.maikjoler. Men jeg SKAL ha bunad en gang! Og den skal jeg sy sjøl!

Si i fra om dere finner noen fine kjoler der ute et sted! Bunaden blir det ubehagelig å ha på i år, så den utgår. Ser for meg en maxi-kjole av noe slag, trenger ikke være mamma-kjole. Men foreløpig har jeg ikke funnet noe passende. Trenger til både 17. mai og flere bryllup.

Jeg skal prøve, og håper jeg kommer inn i den! Må nok droppe litt belter osv, men den er like fin uten :)

nei, fikk den sydd opp når jeg var 14-15, puppa har vokst til en d cup & magen er myye større en den var på den alderen, så har 0 håp om at det passer i år. kansje neste år? :)

Har ikke bunad .. Så blir noe annet ja :)

Har ikkje sjangs til å komme oppi... Er på kjolejakt :-)

Kunne nok brukt den ja, men jobber frem til kl. 15 og da er det meste over her bortsett fra middagen. Og det orker jeg ikke dra frem bunaden for ;-)

8e4a25c57550695ab910f5cad9163027
Vel.. Realistisk sett ser jeg jo at dette blir umulig da jeg var flat før.. Trist, siden mannen skal ha bunad for første gang!! Håpte kanskje jeg kunne henge skjørtet "oppå" magen i år :-P Men tror jeg får slenge meg på inspirasjon til maxikjoler! Kanskje vi kan dele linker og forslag med hverandre her? :-)

Back
Topp