17.mai

Oii, hadde så mye sammentrekninger i gårkveld at jeg nesten ble redd for at jeg måtte på sykehuset i natt, men det roet seg, så da blir det å feire med jentungen. Ble nesten glad jeg, for jeg har jo gledet meg masse til å feire 17.mai med henne, så kan heller minsten vente til i morgen:) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jaggu så gikk jeg ikke i tog med guttungen! :p sliten men fornøyd ;p <3

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulere med dagen alle sammen:)
Vi har nå kommet hjem fra feiring og alle 3 gutta ligger og sover mens mor slapper av foran pc:) sliten 17 mai gjeng her,hehe:)

Vi har hatt med tulla ut til familiesamling hos oldeforeldrene sine. Ikke sett på toget da jeg er fortsatt såpass sliten at jeg orket ikke være så lenge borte. Og masse ivrige slektninger, så vi dro hjem når det var på tide med stell og mat (få til amming av trøtt baby på et gjesterom mens hele svigerslekta venter utenfor for å få se tulla utenfor vogna...)
Men det har hvertfall blitt litt feiring, hun hadde fin kjole på og greier, som jeg glemte å ta bilde av og som ingen så fordi hun var i vogna hele besøket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi feiret på Rikshospitalet. Trylleshow og korps. Og masse is til ungene. Så var det grilling hos svigers. Mamma og pappa kom fra Trondheim på fredagen for å være med oss, så de var mange.

Jeg derimot var ikke med. :-P Jeg måtte være på sykehuset som den kua jeg er :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp