17.mai

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hvordan blir deres dag i morgen?

Vil ønske dere alle en nydelig dag i morgen, uansett om det er som høygravid, fødende eller som nybakt mamma<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det en rolig dag med 17 mai tog og besteforeldre på kaffe og kake på dagen. Så satser vi på grilling på kvelden. :-)
Ønsker alle en kjempefin 17 mai! :-)

Jeg lager til 17.mai fest her hjemme. Baker å står i i skrivende stund. Har så masse energi, gleder meg! Vi blir ca 16 stk her på mat og kaker etter barnetoget. Så uansett hvor mye jeg ønsker at lillegull skal komme må jeg bare be han vente litt til nå .. :-)

Håper dere alle får en strålende 17.maifeiring!

Her er det ikke lagt noen planer annet enn en middagsinvitasjon.
Morgendagen avhenger av hvor aktiv natten blir etter strippingen i dag :D
Alt med forbehold i disse "over-termin-dagene" :p

Vi skal på lunsj til mamma og pappa! Lurer på hvordan det blir, siden lille frøken sover svært dårlig på natten:-p

Her blir det barnetog og feiring som vanlig så sant det ikke skjer noe i natt!

Her skal vi gå litt i tog sammen med storebror for så feiring på skolen etter det..i skrivende stund driver jeg og graver i skapet mitt etter noe og ha på meg...Enten ser jeg 5 mnd på vei ut eller så ser man alt av mage og valker:( I hate it,og selfølgelig finner man ikke en dritt når man skulle hatt noe:)huff...

Lille blir 1 uke i mrg,så det må feires på 17 mai:)
Ha en fin feiring alle sammen:)

Vi skal til ett vennepar og feire hos dem. Tur på skolen i nærheten der de bor for å gå i tog, grille hos dem etterpå og hjem til storebror son leggetid.
Så nå skal jeg ikke føde før søndag, tar pause i denne føde iveren min!

Det blir en avslappende dag på sykehuset med prinsessa <3 mann og barn skal i finstas og skikkelig feiring :)

Ha en fin feiring alle sammen :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har vi svigers på besøk og dette blir min første 17.mai på lenge hvor jeg ikke trenger å lese til eksamen! :D
Blir en tur ned til sentrum for å oppleve litt der og hjem for å grille etterpå :) fikk tak i en bunadsdrakt til hun lille som jeg gleder meg til å se henne i, selv om hun kommer til å drukne i den ;) bunadsbodyen er den største bodyen jeg noen gang har sett i str 50!! Venter bare spent på at min lille bunadsølje skal komme i posten i kveld fra mor, slik at hun kan bruke den i morgen slik jeg gjorde da jeg var liten....typisk om den kommer på mandag da :(

Her blir det barnetog så leker, grilling hos oss (12 stk) før det er folketog og middag hos noen venner. Om dette blir gjort er usikkert da i morgen er 5 dag på overtid men det er planen :-)

Elsker 17 mai fra korps tiden, det er en spesiell dag. Eneste som er vemodig er første år siden konfirmasjonen jeg ikke får gå i bunaden.

Vi skal gå i tog med bhg, og deretter på skolen og leke.
Jeg tenkte å kjøre kjole og Nike free på beina ;-) Er man 39 uker gravid med bekkenløsning så er det vel litt lov å se dum ut? ;-)
Deretter ut til mamma og samboeren for rømmegrøt og diverse :-)

Ska se storebror gå i tog med bhgen på morran ihvertfall. Håpe jeg får litt søvn i natt. Så må vi se hva mer jeg orker..

Måtte kjøpe nye sko idag, fortsatt vann i bena, så passer jo ingenting :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Her blir det opp tidlig å se på barnetoget, og trille rundt i hovedstaden med baby:)

Er hennes første 17/mai, og hun er 3 uker gammel- tenk det. Helt utrolig!

Her er dukkeklærne hun skal ha på seg i morgen :)
image.jpg

Jeg sender eldstemann i tog samme med besta og besten, mens jeg selv setter meg godt til rette i en stol på forsamlingshuset :)

Her håper vi å få komme på hotellet, men det blir uansetten rolig dag på sykehuset

http://kristinepg.no

Back
Topp