17 mai

Her skal store snupp ha på bunad. Likens som min.

Lillegutt har et kult antrekk fra ebay. Men skjorte sløyfe og kort fin bukse.
Lille snupp skal bruke en fin kjole arvsæa fra store frøkna.
Jeg fikk mld av beste kameraten til gubben før idag om vi ville ha besøk. Så hvis han finner fly til en grei pris så kommer han å feirer med oss. Veldig trivelig da. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er så trist fordi bunaden min ble sydd inn i fjor sommer, da jeg veide usle 55kg. Nå som jeg veier 82, har jeg ikke sjans til å få den på :( så jeg har kjøpt meg en dum kjole som jeg må bruke. Lillemann skal ha på seg festdrakt :) feirer bare hos storesøsteren min med hele familien med grilling og kos :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er så trist fordi bunaden min ble sydd inn i fjor sommer, da jeg veide usle 55kg. Nå som jeg veier 82, har jeg ikke sjans til å få den på :( så jeg har kjøpt meg en dum kjole som jeg må bruke. Lillemann skal ha på seg festdrakt :) feirer bare hos storesøsteren min med hele familien med grilling og kos :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Uff da, så kjedelig:( Skal ikke bruke bunaden min jeg heller, den er så lite ammevennlig så jeg har kjøpt meg en ammekjole.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det som er digg med å feire på hytta, kan gå for joggebukse og dunjakke :p

Februar-14 mamma <3

Jeg har kjøpt bunadsbody til en strikkakjole som vesla skal ha på seg, men likte ikke passformen i det hele tatt! Drn var stiv og alt for lang på armene. Har bare hvit kortermet body, har lyst på langermet men synes egey jeg har brukt nok penger i det siste

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fekk ei matros bukse av naboen og så kjøpte eg ein body og drakt (just in case) i matros stil :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Her hadde jeg og vesla på oss like blå kjoler med polkadotter på, mens mannen min hadde blå skjorte og hvitt slips. Jeg måtte bytte kjole iløpet Av dagen, da jeg plutselig hadde gulp på hele fronten. Fikk på meg en annen blå kjole. Hadde besøk av tre vennepar av familien vår. Det er tradisjon. Jeg ble litt mobba for kjolebyttet. Ble sammenlignet med Metre-Marit. Hehe!

Back
Topp