17 mai

Mamma er på jobb, og svigers feirer ikke 17.mai så her blir det desverre ingenting tror jeg...

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Drar på hytta til svigers :)

Februar-14 mamma <3

Vi skal først til tanten min på formiddagen og så til venner på ettermiddagen :) litt spent på hvordan det blir med lillegutt siden han er avhengig av å gå med vogna for å sove og ikke bli overtrøtt :p tenker det blir kjekkere neste år når han sitter i sportsvogn å har litt mer glede av dagen :) han skal ha på seg en fin sparkebukse som han har fått av oldermor og jeg fikk kjøpt inn antrekk i dag! Kjedelig å ikke ha bunaden på, men orker ikke å amme i den da den har en del sølv å styr som i så fall må av og på :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte å bruke kjolen fra navnefesten.

Har en førsteklassing som skal gå i tog for første gang i år. Og så blir det det vanlige med leker på skolen, pølse, is osv... Er alltid ute å går i byen fram til middag. Vet ikke ang middagsplaner, men enten blir det bare oss eller så kommer mamma. Så kaker etterpå. Orker ikke å ha svigers på besøk, så kommer til å si at det ikke passer å være vert/vertinne i år med liten baby og trøtt/sliten, hvis sambo foreslår det.

Har antrekkene nesten klare.. Skal ut å kjøpe skjorter til de to eldste i morgen og sko til mellomste. Så er det stryking av skjorter som står for tur..
Vil prøve å få med oss togene, men stresser ikke med det.. Til neste år må vi for da har vi skolegutt!! :)
Ellers så skal vi til svigermor å spise middag ;)))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kan ikke dere feire forde da?

Han mista lillesøstra si en 17 Mai, men han har sagt at han skal feire for Aslak sin skyld når han er stor nok til å ha glede av det.

OBS! Har alle fått med seg at 17 mai er flyttet til den 16? Slik at det ikke faller på en fridag, dermed blir det langhelg folkens! :D

Han mista lillesøstra si en 17 Mai, men han har sagt at han skal feire for Aslak sin skyld når han er stor nok til å ha glede av det.

Da skjønner jeg! Trodde de kanskje var utlendinger eller noe sånt

OBS! Har alle fått med seg at 17 mai er flyttet til den 16? Slik at det ikke faller på en fridag, dermed blir det langhelg folkens! :D

Heh noen som går på den tror du? :p

*leeeeer* :D

Februar-14 mamma <3

Her så skal jeg lage god 17mai frokost så seinere skal vi til søstra til samboer å grille med ho å mannen å ungene :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her er vi innvitert på lunsj til beste kompisen til min kjære og dame:)

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Her hos besteforeldrene blir det fult hus med meg og min søsken pluss deres partnere og unger. Så vi blir tjue stk.. avgårde på barneskolen vår og spise gudene vet hvilken mat og slikt.. Eg må prøve å ikkje spise for mye av tull som gjør småen dårlig... Og så skal eg ha kylling og ris mens resten spiser rømmegrøt og så en tur til sentrum på kvelden og se fyrverkeriet...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Vi er ikke norske men vi feirer 17. Mai :) i hvertfall er det ikke mer husarbeid enn på søndag Og søndag er en hellig dag ( kun nødvendig husarbeid som f.eks lage middag og rydde etterpå ) Det kommer mine to venninner på besøk med døtrene deres- de er likegamle som sønnen min så forhåpentligvis vil barna ha det moro mens vi griller litt og skravler masse :))) stakkars mannen min må ta seg av de tre treåringene ;)

Har kjøpt festdrakt til småen så det blir kos :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Back
Topp