Jeg har vært drillepike i hele barne og ungdomskolen så jeg har bestandig gått i tog. Det er en selvfølge for megOi!dere har opplegg ja! Men veldig koselig opplegg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært drillepike i hele barne og ungdomskolen så jeg har bestandig gått i tog. Det er en selvfølge for megOi!dere har opplegg ja! Men veldig koselig opplegg
![]()
Du får kose deg med det i år, og planlegge tradisjoner til neste år!Etter at jeg sluttet i buekorps så har jeg egentlig ikke brydd meg så mye om 17 mai.
I pr skal joakim være hos faren så jeg skal en tur til min mor og spise, ellers skjer det vel stort i år. Men må vel lage noen tradisjoner fra neste år
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Vi kjører til nabobygda, der 3 bygder går i felles tog. Går i toget, kjøper is etterpå og drar innom til "gamle gome" , altså oldemora til ungene og spiser is sammen med ho. Kjører deretter opp til dalen vi bor igjen og samles på grendehuset. Der spiser vi snitter og kaker og is da selvfølgeligleker for store og små, premiering og loddtrekning. Og ofte litt underholdning. Største S skal ha sort bukse med skjorte og slips. Mellomste S skal ha festdrakt som passer fra i fjor faktisk og minste S skal ha strikket kjole. Jeg har bunad og mannen har sort bukse og kufte
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja Gome er bestemor og Gofa er bestefar. Vanlig her i kommunen jaEr Gome et vanlig kallenavn på bestemor borte hos dere? Gubben til besteste venninna mi kaller moren sin for det (når han snakker til lille sin)![]()
Oi! Det var litt av et opplegg ja!Her blir det full fart 17 maiVi skal opp å heise flagget, ordne oss å gjøre oss klar for skole/bhgtoget som går klokka 12
Eldstemann Emma i skoletog og Filip i bhgtog i år
Toget går gjennom sentrum, forbi sykehjemmet og videre opp til musemet, der det blir utdelt is og brus til barna, etterfulgt av underholdning på scena og masse aktiviteter for barna på skolen
Etter dette skal vi spise spekemat hos sambos mamma. Kl 17 er det folketog og også der er Emma med
Etter dette skal vi spise på resturant med min familie
Jeg skal ha på meg sognebunaden min, unga bunader/festdrakter fra ludostore og name it, mens sambo har grå dress
Sent from my iPhone using BV Forum