17.mai

Missy

Glad i forumet
17.mai er rett rundt hjørnet:) hva er deres planer?:) og hva skal dere og deres lille gå med?! Gjerne legg ut bilde av antrekket, Hihi:) jeg vet ikke enda! Eneste er at 17.mai sløyfen hans er kjøpt!:) så fin!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er i Sverige så blir dårlig med 17. mai feiring.
Men får besøk av begge mine søstre og svoger, så vi skal bake en kake og ha litt leker ute i hagen bare :) Så vi får litt følelse. Tror ikke det blir noe pynting av folk derimot :) Verken baby eller voksne!
 
Han skal ha bunad (fra barnas hus) og vi skal ha finklær :) Vi skal inn til byen (sentrum) å se på 17. mai toget, også skal vi vel spise noe god mat (håper på grill vær) :D
 
Vi skal til min søster og se hennes elste gå i barnetoget som rosa russ ;)
Jeg skal ha på min bunad :D og litlå skal ha fest drakt :) hun får ikkje skikkelig bunad før hu e 3 år :p da får hun arve den jeg hadde som liten :)
Jeg har begynt kronerulling for mannen til neste år får han bunad noe han ønsker seg :D følte det er en fin presang som hele familien kan bidra med til 40års dagen hans ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal på lunsj med masse venner først, så familiekos med min bror + familie hjemme hos mamma og pappa etterpå. Gutta mine skal ha på seg matchende bukse, skjorte, sløyfe og vest - samme som de hadde på mini sin navnefest forrige uke (da fikk vi ikke tatt bilde av dem sammen så det står på planen denne gangen!)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Imorra er dagen hvor Norges skal feires:)

Er dere klare for morgendagen?

Her står pavlovaen i ovnen, klærne til lillegutt er lagt frem og programmet for morgendagen er endelig spikret:) eneste er hva ho mor skal ha på seg, ikke så lett når man ammer. Ikke bare å velge og vrake i kjolene mine da:p hadde på kjole forleden og måtte da ta sv meg hele kjolen hver gang han skulle ha mat! Upraktisk! Flaks vi var på hotell slik at jeg kunne trekke meg tilbake på hotellrommet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HIPP HIPP HURRAA!!!

Gratulerer med dagen alle sammen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde alle en fin 17.mai feiring? :D

Her var den greit vær/opplett med litt sol, så det var ganske deilig! :) Så spiste vi god mat og feiret dagen med familie :)
 
Back
Topp