17. mai!

Mamma2013

Gift med forumet
Hva skal deres små ha på seg i morgen?
Her blir det hvit bukse fra newbie og, hvit body, rosa kjole fra newbie og hvite sokker eller strømpebukse :)

Hva syns dere forresten om det med at det kan bli brukt andre flagg enn det norske i toget?
Jeg mener det er idiotisk, er jo norges nasjonaldag så hvorfor ha andre lands flagg i toget når det landet ikke har "bursdag"?? Dem kan feire den dagen landet deres har dag!

Minsten skal ha dette, og så enten en hvit body eller en med krage. Det er de klærne storebror hadde på sin første julaften.:)

Vedlegg

• 1368690202054.jpg
    1368690202054.jpg
    80,8 KB · Visninger: 31
Er forresten enig med deg angående flagg. Jeg hadde aldri veiva med vårt flagg på andre lands nasjonaldag, så hvorfor skal de få lov på vår? Helt idiotisk.

Takk:-) ja, det er min flinke svigemor som har strikket. Brukte det i. Dåpen og i morgen da. Passer nok ikke lenge ! Kjempe fint antrekk kryssedull :-)

Her er klærne til lille snuppa. Blir rosa body under (hvis jeg bare finner den).. Passer utrolig dårlig at eldste er hjemme og faren min har bursdag dagen før 17.mai. Det er så mye jeg burde fått gjort. 1368696062053.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp