17. mai

Annli

Blir kjent med forumet
Hva skal dere ha på dere? Bunaden er for trang, så det blir kriseshopping i morgen.

Bunad! den passer selv om jeg sydde den inn i fjor :) magen er større men ikke midjen ;)

Skal også ha bunad, den passet for to helger siden, med ganske god margin, så det går nok bra denne gangen også.
Sydde den noe ut for noen år siden, og har tatt av siden da. Så den har vært litt stor.
Ganske greit egentlig for da passer den nå :)

Fått sydd inn bunaden, så er blir det bunad :)
Ikke noe mage enda, bare oppblåst... Fint å gjemme under bunaden ;)

Min bunad ble ikke ferdig i år heller, men neste år, da skal den være ferdig :) Regner med at jeg får inspirasjon i morgen til å sette meg ned å brodere masse i sommer :P

I morgen blir det mørk bukse og en tunika som er lang nok til å dekke over at jeg går med åpen knapp/glidlås.

Bunaden er akkurat litt for trang :( Så her blir det mamma-dressbukse og ein fin topp. Kjedeligt, men magen er så stor no at alle kjoler er for røpende (ikkje offisielt her enno...)

greide å presse meg i bunaden så det blir den :D

Jeg får akkurat på meg bunaden, så det blir den. Får bare ikke spise så mye;)

her blir det kjole og dressjakke :) uaktuelt å dra med seg bunaden på hurtigruta i natt.. laughing7

Skal også ha bunad, den passet for to helger siden, med ganske god margin, så det går nok bra denne gangen også.
Sydde den noe ut for noen år siden, og har tatt av siden da. Så den har vært litt stor.
Ganske greit egentlig for da passer den nå :)

Samme her ;)

Back
Topp