17. Mai

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Har dere norn tradisjoner den dagen? :)


Gutt født 09
Baby sept 13
 
kikke på barnetoget, spise pølse,is og som regel kake å middag hos tanta mi rundt 3-4 :)
 
Gå i barnetog her vi bor og spise buffe på skolen her

Reise til hjembygda 40 min unna, se barnetoget der og elste til gubben spille i korps.. Se underholdning , prate med folk.. Deretter russetog og enten spise ute ell grilling hos mamma i år


Fyrverkeri i 23 tiden om bra vær.. Vi har kjøpt regnponcho idag, så om det må regne så blir vi ikke våte
 
Som regel har vi vært i sentrum og sett på togene, men i år skal størstemann gå i tog for første gang, og det er oppe i bydelen der vi bor, så da dropper vi nok å dra til sentrum denne gangen. Men vi pleier å invitere familien på middag da, så det skal vi gjøre i år også
 
Grillmat <3 familie <3
Har jeg disse tingene er min 17 mai komplett ^^


Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
 
Her blir det barnetog, aktiviteter på skolen og se russetoget! Etter dette skal vi hjem til oss å grille med flere vennepar og alle barna! Så her blir det liv :) Satse på fint vær, så blir alt supert :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
bunad, familie, rømmegrøt, hotdog og is.. De må vel være med for å gjøre 17. mai komplett. Men samme hvilken rekkefølge eller hvor :)
 
Ned til byen for å se skoletoget med familien :) Alltid veldig koselig! I år skal vi prøve å komme oss opp såpass tidlig til å kunne se garden også...

Lillebroren min spilte i korps frem til i fjor, så det har liksom vært obligatorisk å se han spille i toget på 17.mai ;)
 
Pleier å være med familien, spise is og god mat. Men denne 17. mai skal jeg jobbe :) Hos oss blir det pølse/kakespising!:)
 
Vi spiser frokost/lunsj hos bestemor og kikker på toget i hjembygda :) deretter blir det bytur med tog tivoli. Tror vi dropper byturen i morra. Blir nok en rolig ettermiddag med grilling på verandaen her med familien :)
 
Back
Topp