17 mai

Storebror skal ha en festdrakt vi har fått låne, mens lillesøster skal ha på seg en rosa strikkekjole som min mormor strikket til meg, og som jeg hadde på meg på min første 17. mai [:D]

Det er ikke viktig med bunad- men jeg liker det absolutt [:)]

bunad på begge to og på ho mor [:)]

Han skal ha bunad som farmoren hans sydde til sine to sønner når de var små[:)]

Skal bruke "bunaden" eg sydde til hun i fjor [:D]

Hjemmestrikka bunad etter meg, om den er passe, ellers blir det vel å kjøpe bunad eller bare bruke en av de nydelige kjolene hennes.

Slik blir pjokken min seende ut. Knebuksa har jeg sydd selv, vesten er strikket av en bekjent.

Mamma hadde bestilt festdrakt fra Sparkjøp, så da blir det den... Har alltid brukt den fra Name-It, så er litt skeptisk... [8D]

ORIGINAL: IsThaBeth

Nei, ikke bunad, og i hvertfall ikke disse masseproduserte festdraktene.

her blir det bunad (ikke festdrakt) de neste årene på mini.
Svigermor har spart på sine bunader helt fra hun var bitteliten og nå har minien her fått overta dem noe jeg syntes er kjempekoselig  [:D]

Jenta mi skal ha ekte sunnmørsbunad! En bunad brodert etter dukkemønster som skal syes ut sånn at hun kan bruke den neste år også.

Hun hadde den nemlig på seg både ved velsignelsen og 17 mai i fjor da hun var hhv. 3 og 4 mnd [:D]

ikke bunad her nei,synesdet er så sykt mange med name it "bunader" så da vil jeg heller kle han i noe annet pent!

helt sikkert fine lyse bukser og en fin skjorte, samt voks i håret! ;) er jo barnas dag,da orker jeg ikke at mini skal være varm og stivpynta. :)

Hjemmestrikka bunad. Det er jo barnas dag, så da vil jeg at han skal ha det varmt og godt! [:D][:D]

17. mai i Tromsø er ikke akkurat kjent for varme... [8D]

her blir det hjemmesrikket budnad på dem begge:) liker ikke disse fastdraktene jeg.

ORIGINAL: dripdrop

Bunad på oss begge! [;)]

Er ikke helt sikker enda! Men i fjor hadde Andreas en hvit bukse med kult belte, genser og en dritkul skjorte utenpå genseren. Og svart skinnjakke og pensko. Han var råtøff, så tror jeg går for noe sånt i år også[:)]

Bunad er ikke viktig her hvertfall!

Gutten min skal ha bunad[:)]

Blir samme som i fjor... hun skal ha bunaden jeg strikket til henne i fjor (strikket den på 8 dager, så er sinnsykt stolt over den!!!), og han skal ha Blå fjell festdrakt.

Tror kanskje jeg skal gå for bunad i år.. samtidig så er det kjipt å kjøpe en bunad som passer i 1 sesong.. har gjort det før.. lettere å kjøpe penklær egentlig.. for de kan man bruke oftere i andre sammenhenger[:)]

Har "bunad" her i huset.

Back
Topp