17 mai

Strikkebunad [:D] (om den passer). Ifjor hadde han matrossdress

Om bunad er viktig? Nei.

hun skal bruke nameit bunaden sin fra i fjor..

nei jeg syns ikke bunad er superviktig, viktigste er at man pynter seg.. har man bunad bruker man den.. jeg skal gå i telt i år.. bunaden passer ikke til gravid magen :)

Bunad er ikke viktig, men jeg synes det er utrolig fint!! Her har vi bunad alle sammen, både store og små. Herman får ny herrebunad fra Gudbrandsdalen i år, og han blir SÅ fin!!!

ORIGINAL: Yet86

Er ikke viktig for meg, men synes bunad er pent

festdrakt fra name-it.
kjøpte den i fjor og den passer fremdeles i år. brukte den også julaften og i en dåp.[:)]

Mary skal ha kjole som min mormor sydde til meg da jeg var ca 1 år. Den passer nå til henne når hun er 1.5 år[:)]

Begge 2 skal ha rondastakk[;)]

Synes ikke de små må ha bunad.
Det er et pent plagg.
Snuppa mi har fått hjemmestrikket vestfold bunad hun skal ha.

Hjemmestrikka bunad[:D]

Svigermor har sydd Askerbunad til mini. Hadde han ikke hatt bunad hadde han hatt andre penklær, liker ikke festdraktene fra NameIt m.fl.

Hun skal ha festdrakt. Den fra i fjor passer i år også.
Det er nok litt viktig for meg at hun har bunad/festdrakt. Både meg og mannen skal ha på oss bunad.

Skal nok ha på seg bunaden min som jeg brukte da jeg var liten. Hun hadde den på i fjor og, altfor stor men snørte ihop[:D]
Blir nok den samme i år.. kjøper bunadsbody på name it. For bunadsskjorta mi er så upraktisk. Litt stas å bruke bunaden jeg brukte for 30 år siden syns jeg[:D]

Bunad fra obs til gutten,

og jenten får ny kjole, sånn trench coat og fine små sko.

Bunad, hvis jeg finner en jeg liker. Ellers blir det skjorte og "pen" bukse, slik som i fjor.

Tenkte å se om fint tøyet fra jul passer å visst ikke får vi se å vi gjør... tviler på det blir bunad selv om jeg klør etter å kjøpe det vært år til dem[8D]

Storesøster: Har så MANGE kjoler så det blir Kjole i år
Lillebror: Matros dress som bror min hadde når han var liten
[:)]

Snuppa her skal ha bunad, som hun har arvet fra min tante og som jeg også har brukt [:)] Gleder meg masse, og for meg er det en liten selvfølge med bunad på 17. mai så lenge en har råd til det og/eller en liggende [:)]

Back
Topp