17 mai

Bunad fra Name It [:D]
Men det er fordi samboeren min og jeg endelig kjøpte oss bunader i fjor, så da må jo Isak matche oss [:D]

Her blir det bare dressbukse og hvit skjorte tenker jeg[:)]

Name It "bunad" til begge. [:)]

han har hatt bunad de to første årene, men da har det vært en del bryllup/barnedåper i tillegg. I år er det ikke noe sånt, så da blir det mørk bukse, svartsko og en fin skjorte [:)]

Her blir det badedrakt siden vi befinner oss i Tyrkia da! [8D]

Er ikke viktig for meg å kle de i "bunader", nei.

Må så absolutt ikke bruke bunad.  Kan godt bruke noe annet pentøy. Må heller ikke kjøpe noe nytt. :)

Jentene mine er så heldig å ha en Nordlands-barnebunad i far's familie, så de har hatt bunad i alderen 1-5 år. Men hadde de ikke hatt det, så hadde jeg nok brukt kjoler de allerede har, eller kjøpt bunad hvis jeg hadde råd. men så elsker jeg bunader da! :)

Nei, ikke bunad, og i hvertfall ikke disse masseproduserte festdraktene. Jeg tenkte å få sydd et "Emil-antrekk". Det kan han bruke senere også

Her blir det bunad som mamma har laget[:D]

Viktig og viktig jeg syns nå det da[:D]

Er ikke viktig for meg, men synes bunad er pent

Hjemmestrikka bunad.

Det er viktig for meg at hun har bunad.

Bunad er ikke viktig, men jeg syns det er veldig fint og guttene er så stolte når de har det på, så da blir det nok det nå også [:)]
Kunne faktisk tenkt meg en bunad selv jeg, så greit å slippe å tenke på hva man skal ha på seg hvert jævla år!!!

vet ikke enda - har lyst til at de skal ha nye "bunader", men vet ikke om d blir i år....vi får se[:)]

Er usikker, jentene har hatt bunad alle årene utenom ifjor. Mini hadde dress ifjor, men vet ikke helt hva vi gjør i år, for han har bursdag i tillegg.

her blir d ikke bunad nei suns ikke d e viktig å ikke like mannen bunad på gutter.
så her blir d dress [:D]

Back
Topp