17 mai

ToSmå2010

Forumet er livet
Inspirert av juni..

Har dere tenkt på hva dere skal ha på dere på 17 mai??
Dere som regner med å fortsatt være gravide da. hehe.

Jeg har en følelse av at jeg fortsatt er det altså[8D]
Så da er det store spm hva man skal ha på seg?? Kanskje jeg skal finne meg en striesekk med norsk flagg på?? Type sånn her:

[;)]

Jeg håper igrunn at gutten har kommet før 17 mai, (har termin den 11) men har han ikke det så tar jeg også gjerne en sånn sekk![;)][:D]
Syns det er så vanskelig med klær for tida...[&:]
Men har ikke tenkt så mye på det for å være helt ærlig...får ta det litt som det kommer når terminen er så nære.[:)]

hehe, jeg vet at jeg ikke er gravid mer den 17, men må si jeg likte den striesekken altså

Hvis vi ikke har fått prinsessa vår til 17.mai, ønsker jeg meg en sånn dag som i fjor. Været her nord pleier jo ikke alltid være så bra denne dagen, men i fjor hadde vi en skikkelig sommerdag. Vi var nettopp ferdig med terassen. Vi sto opp, kledde oss i shorts, spiste frokost, kokte kaffe og satte oss i solveggen. Derfra har vi utsikt til lokalet, og vi hørte korpset starte med å spille "Fairytale" (Det var jo dagen etter at Rybak hadde vunnet Grand Prix). Så satt vi der i sola, lyttet til ropene fra barnetoget, korpset og glad latter fra ungene da lekene startet ute. Dermed var stemningen for dagen satt, og vi ble sittende i solveggen og nyte det hele på avstand. Dvs, vi tok med oss et flagg og gikk i tog til naboen :) Og så fikk vi besøk utover dagen. Tar gjerne en sånn 17.maifeiring i år også, for framover blir det vel mer tradisjonell feiring av dagen. [:)]

jeg har termin 22 mai så regner med at jeg skal være ravid på 17 mai ja.... og har ikke peiling hva skal jeg ha på meg... og enda verre at jeg skal til komfirmasjon til søstra til min sambo 25 april og fancy middag før det[&:] og har ingenting fint å ha på meg..... har ikke lyst å gå i dongeri bukser og ett eller annet top[&:][&:][&:][&:]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: tuttrun

Jeg håper igrunn at gutten har kommet før 17 mai, (har termin den 11) men har han ikke det så tar jeg også gjerne en sånn sekk![;)][:D]
Men har ikke tenkt så mye på det for å være helt ærlig...får ta det litt som det kommer når terminen er så nære.[:)]

hehe, jeg vet at jeg ikke er gravid mer den 17, men må si jeg likte den striesekken altså[:D]

Hehe ja ikke sant.. Det er jo 17 mai, så hva passer bedre enn det norske flagget??[:-] Veldig enkelt, bare klippe hull til armer og hode.. Jessda..

Har mens termin 12. mai og ul termin 26. mai. Hvis man i tillegg tenker +/- to uker i hver retning så blir det enten en slitsom 17.mai (høygravid uten spekemat *grin*) eller nybakt babymamma som må sitte hjemme (dra til byen med en nyfødt på 17.mai - aldri i livet). Lurer på om pjokken faktisk velger å komme i midten av mai, så kanskje jeg til og med er på KK.

Tviler dermed på at det blir noen stor feiring i år, så å tenke tanke antrekk er så langt nede på listen at det ikke eksisterer. Joggebukse og ammevennlige klær evt de gode gamle pysjbuksene og vide klær er det jeg kommer til å sporte ved årets 17.mai, mest sannsynlig.

Haha:) Striesekk ja, godt forslag. Jeg har termin 20.mai, men håper håper håper han kommer ut før! Vil så gjerne ha vogn på 17.mai :))

Har forøvrig kjøpt en brun og hvit mammakjole på h&m, hvit cardigan og hvit mammatights. Uansett om jeg er gravid eller ikke så er nok ikke magen helt flat igjen for å si det sånn [8D][8D]

Eg he termin 30 mai, så eg e nåkk gravid på 17 mai..[:)] Men strie sekken hørtes ikje domt ud det nei:-p Men blir sikkart ein tunika å ein taits vil eg tru, e jo rimeli svære den 17. mai..[:)]

ORIGINAL: tuttrun

Signerer her bare jeg har termin den 13.. håper å være hjemme fra sykehuset innen 17 mai.
Men aner ikke hva jeg skal ha på meg uansett. Har sikkert ikkeno som passer[:'(]

Jeg er litt mer på den... Hva skal jeg kle på lille prinsessa mi på 17. mai? [;)] Da er hun rundt 5 uker stor. [:D]

Jeg har termin 1. mai, så jeg er garantert mamma 17. mai. veet at han skal ha på seg en liten søt matrosdress, men vet ikke hva jeg skal ha på. Thights og tunika høres ut som en god idé... Uansett noe som jeg lett får puppen ut og inn av [:D]

Blir nok tights og tunika her også.[:)] Og kommer pjokken en ukes tid før 17 mai (håper det) så skal jeg sette tanta mi i sving med å strikke baby-bunad til han![:D] Siden jeg definitivt ikke får brukt min egen bunad...[:D][8D]

Hvis jeg er gravid på 17.mai, så blir jeg hjemme tror jeg. Orker ikke tanken på å være ute med tre dager til termin. Så får vi heller grille og kose oss når mannen og stedattera kommer hjem igjen.

Jeg har kjøpt en lekker lys rosa tunika og hvit tights som passer om jeg er gravid,og om jeg ikke er det[:)] tenker jeg har litt overflødig hud å skjule hvis jeg ikke er gravid[8D]

jeg regner nok med at jeg er gravid på 17. mai ja....... (termin 30.....)  blir nok en tigths og en tunika, om jeg i det hele tatt orker og våger meg ut på noe 17. maifeiring... får nesten se det litt an når det kommer så langt :)

Om det ikke er altfor varmt har jeg lyst å bruke bestemors bunad, vil tippe den passer til meg nå med noen ekstra kg og mage.
Men spørs om det ikke bare blir tunika og tights, evt bare hjemmesitting på meg den dagen;p

Jeg vet ikke om jeg er gravid på 17. mai, men om jeg er det så tviler jeg på at jeg gidder å dra ut, for da er jeg 11 dager over temindato :p

jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg :P men jeg skal isåfall gå i tog, med ett håp om å få fortgang i sakene [:D], om jeg fortsatt er gravid da :)

Jeg skal IKKE være gravid[:'(] Håper hvertfall ikke det[8D]

Jeg er jo veldig glad i tights om dagen. Og går fortsatt i tunikaer, har funnet endel kjempesøte og fine, kjøper bare større str enn vanlig. Det jeg sliter mer med, er sko... [:(]

Back
Topp