17. mai outfit

Lykkelouise

Betatt av forumet
Hei!
Ser på baksiden av Dagbladet at jeg snakker for de fleste av oss i dette langstrakte landet når jeg sier at det ser grått, kjølig om ikke litt vått ut på nasjonaldagen!
Jeg pleier å gå med bunad - det funker dog ikke nå da livet går midt over magen og ikke vil igjen! Kjøpte en gravidkjole på Finn for et par uker siden men ser at dette blir for kaldt og "sommerlig" så den sparer jeg til sommerens festligheter. Da var det å prøve å få tak i en penbukse med gravidliv, evt langermet kjole med jakke og strømpebukse? Hva gjør du i år? Noen som vet om de har mammaklær på ski storsenter, utenom hm?
 
Fikk tak i ei sort litt finere bukse på HM - som ikke har for høy mammalinning i livet, og er litt ankelkort. Som en drøm å gå med [emoji1362][emoji6] Blir å kjøre den med strømpebukse under, en litt finere topp i hvit/blå stripet og dressjakke med eventuell cardigan under/frakk over. Nok pyntet for min del [emoji6]
 
Håper på å få på meg bunaden, hvis ikke aner jeg ikke. Har nok en kjole jeg kan få på meg isåfall :)
 
Håper å få på meg bunaden selv. Har ikke gått opp mer enn 1 kg siden i fjor, så satser på at det skal gå greit, på tross av belte i livet:shy: Burde kanskje prøve den!
 
Prøvde bunaden i går, fikk den igjen, men det var ikke behagelig... så jeg må til anskaffelse av noe annet... MEN HALLO....! Jeg var innom x-antall butikker i går... fant jo ikke et eneste mammaplagg noe sted. Er det liksom ikke noe som er så poppis å selge lenger?
Blir bukse, om jeg finner en da.... fin sko, en fin topp som er litt sånn 17-mai aktig ish... og en hvit blazer jakke sak. Slenger på en 17 mai-sløyfe så er vel alt i boks... men dette avhenger jo i å finne en butikk som faktisk selger bukser til gravide. Jeg var da innom hm, lindex, cubus, zizzi, kapphal...... får ta en tur til nabo byen og lete litt der og, men begynner å slite med tid :p
 
Bunad :)
 
Jeg sliter, ingen klær som passer som jeg har her hjemme, og jeg orker ikke å kjøpe noe nytt, ikke har jeg tid heller :eek:
Har heldigvis ikke noe mage enda, men er puppene som har vokst enormt og blitt for store for min garderobe :(
 
Regner med bunaden passer, den var for stor i fjor [emoji56]
 
Jeg har ikke peiling. Har et par kjoler. Den ene er litt stor enda, også er den ikke noe sånn superpen. Kan bruke sort bukse og en bluse.... Eller så har jeg en ikkegravid kjole som er tett bare til rett under puppene som er veldig fin =) Men den blir for kald hvis det ikke er pent vær.
 
Bunaden blir for trang rundt puppene nå og jeg blir dårlig av press over magen så bunad utgår her også. Har en kjole jeg hadde tenkt å gå med men så er det jo meldt både kaldt og vått gitt! Tror jeg kjører kjolen med en tykk strømpebukse og cardigan til, tror ikke det blir så lekkert med den strømpebuksa men men har ingen finere bukser som ikke presser over magen for tiden... skal en tur innom noen butikker i morgen, så kanskje jeg er heldig!
 
Har en lang blå kjole jeg tenker å ha på, så får det bare stå til. Tar en tynn ullkåpe over og tjukk sort strømpebukse under kjolen (synes uansett ikke da den er fotsid) :)
 
Hei!
Ser på baksiden av Dagbladet at jeg snakker for de fleste av oss i dette langstrakte landet når jeg sier at det ser grått, kjølig om ikke litt vått ut på nasjonaldagen!
Jeg pleier å gå med bunad - det funker dog ikke nå da livet går midt over magen og ikke vil igjen! Kjøpte en gravidkjole på Finn for et par uker siden men ser at dette blir for kaldt og "sommerlig" så den sparer jeg til sommerens festligheter. Da var det å prøve å få tak i en penbukse med gravidliv, evt langermet kjole med jakke og strømpebukse? Hva gjør du i år? Noen som vet om de har mammaklær på ski storsenter, utenom hm?
Jeg har enda ikke funnet noe annet sted på Ski storsenter med mammaklær enn HM. Veldig kjedelig!
 
Jeg kommer til å bruke en rød kjole som jeg brukte på julaften eller en kjole jeg brukte til konfirmasjon i fjor. Og en strømpe under [emoji4]
 
Heldigvis går "livet" i bunaden min akkurat over der gravidmagen slutter nå, og vesten kan smøres etter hvor store puppene er, så jeg skal ha bunad. Hvis ikke aner jeg ikke hva jeg skulle hatt på meg, synes det er vanskelig med klær nå.
 
Jeg skal ha bunad, men må la de nederste knappene i vesten være åpen [emoji85]
 
Jeg fant en fin, lang kjole på Bikbok i dag, som jeg tenkte jeg skulle gå med :)
 
Back
Topp