17.mai kle

leahsmam

Glad i forumet
ka skal dere pynte dei små opp med????
har lyst på sann festdrakt fra sparkjøp eg, men størrelsen begynner jo på 86 [&o] (litt stort enda)  blir vel en tur på cubus el name it da...[:)] 

Hvis den passer skal han ha på seg en svart dress, hvit skjorte og et slips. Fikk den i barselsgave faktisk. [:)]

ORIGINAL: SelinesMam

Ho skal egentlig ha på seg ekte nordfjordbunad, men jeg har ikke hørt noe mere fra bestemor om de har funnet den enda[&o]

Så da blir det en tur å se i de vanlige butikkene om jeg finner en fin kjole eller noe[:)]

nordfjordbunaden er så fin (den eg har [:)])  *håpe* ho finn den da[:)]

ORIGINAL: Mamma_i _05_og_08

Skal ha på ho heimelaga bunad, bestemora mi som har sydd[:)]

så kjekt da [:)] lyst ha på mi bunad også...

Farmora har strikka bunad til jentene, så det skal de ha på seg :)

ORIGINAL: fjerdemam

det blir badebukse det,og sand mellom tærene[;)]

så heldige dere blir da [8D]

Lurer litt på om jeg skal strikke knickers(er håpløs i engelsk,vet det[;)]),vest og lue i bundafarger,men jeg får se hva jeg får tid til,har litt for mange prosjekter på gang!

Skal kjøpe en bunad på name it, har vi tenkt :) I fjor hadde de noen utrolig nydelige der, så håper vi finner i år også ;)

Så er vi ganske sikre på at hun går til 17. mai, så vi må vel kjøpe noe finsko som er gode for små barneføtter :)

Eldstemann skal ha drakten fra spar kjøp..
men minsten skal ha en strikket bunad vi kjøpte til eldstemann i strl ett år, som hun brukte da hun var 4 mnd, og året etter da hun var 1år og 4mnd[:)]

Selv om eg kunne tenkt meg å hatt samme bunad på de, men mamma betalte en dame 600kr for å strikke den bunaden[:o]
Vestfold bunad med jakke... (ikke inkl skjorte) Så vi hører jo ikke til den bunaden, men det var den hun damen kunne strikke[8D]
Hadde eg visst det var så dyrt hadde eg heller kjøpt en!!

ORIGINAL: Mamman_til_Tuva08

Skal kjøpe en bunad på name it, har vi tenkt :) I fjor hadde de noen utrolig nydelige der, så håper vi finner i år også ;)

Så er vi ganske sikre på at hun går til 17. mai, så vi må vel kjøpe noe finsko som er gode for små barneføtter :)

Bare et tips; kjøp nå!![:D] De på Name it her i byen var allerede tomme for bunad til liten jente....[&:]

Thia skal ha en festdrakt Isa brukte i fjor...[;)]

Det vet jeg ikke enda. Har et sett med finklær i str. 74 men har mine tvil om de vil passe til 17. mai. Hvis ikke så blir det en tur på reflex, h&m, cubus eller Kappahl.

Tror Nora skal ha på seg en kjole som hun har fått av mamma fra London, viss ikke jeg kjøper noe nytt da.[:D]

ORIGINAL: leahsmam

ka skal dere pynte dei små opp med????
har lyst på sann festdrakt fra sparkjøp eg, men størrelsen begynner jo på 86 [&o] (litt stort enda)  blir vel en tur på cubus el name it da...[:)] 

har du vært inne på zarahsgaver på nettet?

der kjøpte jeg til tobias til dåpen[;)]

ORIGINAL: fjerdemam

ORIGINAL: MammanTilPeder

Har kjøpt bunad fra Nameit jeg[:)] Med selebukse, vest og skjorte[:D]

Og den er knall fin, hvilken farge har du?

Kjøpte rød jeg[;)]Den blå var fin den også, men syns det passet best med rød på 17.mai[:)]

Back
Topp