17.MAI KLÆR - BUNAD

lill_mamma

Flørter med forumet
tror jeg må ha ein vanlig kjole jaaa....mn fy flate eg komme sannelig sansen t å savne bunaden min [:)]

HAR IKKE PLEID Å GÅ MED NOE BUNAD PÅ 17.MAI,,SÅ HER BLIR DET NOK EN FIN MAMMAKJOLE ELR NOE  PÅ MEG[:D][:D][:D]

noen som vet hvor man kan få kjøpt fine mamma kjoler???

da må jeg ihvertfall ha noen klær som jeg kan spise og ese litt ut i! Gleder meg til rømmegrøt -uuuuten spekemat.. og is, pølser *nam* og kanskje en clausthaler hvis halsbrannen ikke tar helt over da[&:][8D]

ååååååååååååååååå tenk alt den digg maden då... å eg tror eg forgåt eg hvertfall på 17 mai. Jobbe som restaurant sjef,myyye goe mad på hotellet ja.fy søren blir ganske travelt i mai tiden,flytter i nytt hus 15,jobbe doble vakter 16-17-18 mai. gubba. skal i hvertfall vare sol,el ka jentår[:)]

Jeg har alltid ønskert meg bunad, og er alltid grønn av misunnelse når jeg ser alle dine fine bunadene på 17 mai. Nå har jeg i hvertfall unnskyldning for meg selv...
Er ikke født i Norge, så skal jeg ha bunad må det være en som matcher med den sambo har, hohoho, å sy den koster 30 000[&o], og den sys bare et sted i Norge, så denne kostnaden må jeg vente litt lenge med.

jeg skal finne meg en pen kjole jeg, hvis det er mulig å finne i mamma avdelingen

MEG I BUNAD 17 MAI, forget it! Må nok la den hvile i år ja!!!

Jeg har flaten ikke fått gått med bunad på mange år... Må til og sy den med former snart også (er lik den var da jeg ble konfirmert, snart 3 unger og 7 år siden!) men satser på at neste 17 mai er den klar... Synd og ikke få bruke den i år når det er så mange konfirmasjoner og barnedåper :(

Trur egentlig ikke æ kommer te å savn bunaden i år, d e bestandig dritt-vær å kaldt her i bodø på 17 mai alikavel... kan ikke husk sist d IKKE regna på 17mai!! [:'(]
så e vel gla for å ha ei unskyldning til å ikke bruk den i år [8D] så slepp æ å frys [:)]

Jeg kommer også til å savne bunaden min! [:(]
Mormoren min har sagt at hun kan sy den ut for meg, men TVILER på at det hjelper! Dessuten veier den jo ett tonn og er kjempe varm. Kan se for meg det med de hormonene ja ... [8D] Og det er jo beltestakken jeg har så det beltet rundt magen kommer ALDRI til å gå.

Nei, jeg får surre et laken rundt meg ... Hahaha [:D] Finner jo aldri noen fine mammaklær så ... Noen som har tips til hvor jeg kan lete?

Huff har dere kommet så langt??
Jeg hatr ikke tenkt på det engang[&:]
Men tror jeg kommer til å gå med fin bukse og et eller annet fint over og ei sløyfe...

uff...lurer på hva jeg skal ha på meg jg...
har ikke funnet noe fint noen steder...
Noen som har noen forslag til steder??

Kanskje det blir så fint vær at vi kan ha på oss bare sløyfe?

jeg kjøpte en fin kjole på oasis som jeg skal bruke til 17.mai tror jeg! og på b-young har de endel kjoler som kunne passe også. i alle fall her jeg bor:) hvis ikke så går det også å bestille på nettsider eller se på hm i mammaavdelingen. men er endel klær som ikke er mammaklær og som likevel passer altså! funnet masse på oasis og b-young og bikbok!:)

jeg er glatt med på telt-fest hos deg!!! hihi

oasis har masse fint ja! men det går gjerne litt opp og ned om de har ting som passer gravide eller ikke[:)]  løp og kjøp! I love OASIS:)

lettliva: HOHOHO, fjellduken faktisk! du kan vel bare fly rundt i helikopteret hele 17.mai, så slipper du at folk ser deg. genialt. helikopter er tingen. tror jeg skal kle på meg det selvlysende rosa og sølvfargede tremanns-teltet vårt. gleder meg.

karla: visste ikke at du var russ! makan! trodde du var masse eldre[:)] jeg syntes ikke russefeiring var noe særlig jeg. sy telt av hele russedressen[;)]

Back
Topp