MissAugust
Gift med forumet
Hva er greia..?! Er d vanlig å ha store overdådige frokoster m champis rundt omkring. Leser så mange steder st folk gleder seg til 16.mai frokost..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat... disker du ikke opp med egg og bacon og nystekte rundstykker da altså?Her skal sønnen min opp for 0 marsjere kl. 0630såeee nei.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
He he. Får ordne med noe smothie kvelden før. De spiser frokost sammen på skolen før de marsjerer videre. Korps er blodig alvor.Whaaat... disker du ikke opp med egg og bacon og nystekte rundstykker da altså?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I know.. spilte i ti år før jeg måtte pensjonere meg fra skolekorpsetHe he. Får ordne med noe smothie kvelden før. De spiser frokost sammen på skolen før de marsjerer videre. Korps er blodig alvor.
Da bet du hvordan vi har det i heimen.I know.. spilte i ti år før jeg måtte pensjonere meg fra skolekorpset
Hva spilte du?
Fikk også frokost om morgenen![]()
tjaaa.. jeg sto bare opp jeg og dro på meg tøyet... haha..Da bet du hvordan vi har det i heimen.
Her vi bor nå er det ETT korps...... som liksom skal spille for tre barneskoler, en ungdomsskole og 5-6 bhg.....
*Savner hjemme* Der var det junior og hovedkorps, pluss et voksenkorps - som dekket 2 barneskoler, 1 u.skole og 3-4 barnehager...
Hahaha... sånn ca 1 mil utenfor Kristiansand... i neste kommune..Og nå ble jeg innmari nysgjerrig, hvor i verden befinner du deg, sånn litt nøyaktig?
Hahaha... sånn ca 1 mil utenfor Kristiansand... i neste kommune..![]()