17.mai frokost

MissAugust

Gift med forumet
Hva er greia..?! Er d vanlig å ha store overdådige frokoster m champis rundt omkring. Leser så mange steder st folk gleder seg til 16.mai frokost..?

Nei her blir det fort frokost så skal gyda gå i tog. Og champis til frokost, nei blir ikke innført her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har heller ikke skjønt greien, ikke har jeg tid heller :p

Nei altså, her skal ungene klees på, skjorta til eksen skal sikkert strykes, sko pusses, kiosken på skolen settes opp og lekene organiseres før toget går kl 11 :p

Nei noe storslagent rekker vi ikke, men vi skal da ha god frokost.. Skal sikkert møte til barnetoget i 930tiden.. har ikke fått noe info ennå.

Her skal sønnen min opp for 0 marsjere kl. 0630 :eek: såeee nei. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her skal sønnen min opp for 0 marsjere kl. 0630 :eek: såeee nei. :p

Whaaat... disker du ikke opp med egg og bacon og nystekte rundstykker da altså? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Whaaat... disker du ikke opp med egg og bacon og nystekte rundstykker da altså? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
He he. Får ordne med noe smothie kvelden før. De spiser frokost sammen på skolen før de marsjerer videre. Korps er blodig alvor. :)

He he. Får ordne med noe smothie kvelden før. De spiser frokost sammen på skolen før de marsjerer videre. Korps er blodig alvor. :)

I know.. spilte i ti år før jeg måtte pensjonere meg fra skolekorpset :P

Fikk også frokost om morgenen :)

I know.. spilte i ti år før jeg måtte pensjonere meg fra skolekorpset :P
Hva spilte du?

Fikk også frokost om morgenen :)
Da bet du hvordan vi har det i heimen. :p

Sånn typisk champagnefrokost er vel ikke for barnefamilier, men for vennegjenger uten barn ;)

Korps er virkelig alvor ja. Begge mine har endelig bestemt seg for å starte til høsten, litt inspirert av gudfar/onkelen som spiller kornett i Europas 2. beste brassband :p

Her vi bor nå er det ETT korps...... som liksom skal spille for tre barneskoler, en ungdomsskole og 5-6 bhg.....

*Savner hjemme* Der var det junior og hovedkorps, pluss et voksenkorps - som dekket 2 barneskoler, 1 u.skole og 3-4 barnehager...

Her vi bor nå er det ETT korps...... som liksom skal spille for tre barneskoler, en ungdomsskole og 5-6 bhg.....

*Savner hjemme* Der var det junior og hovedkorps, pluss et voksenkorps - som dekket 2 barneskoler, 1 u.skole og 3-4 barnehager...

Og nå ble jeg innmari nysgjerrig, hvor i verden befinner du deg, sånn litt nøyaktig?

Hahaha... sånn ca 1 mil utenfor Kristiansand... i neste kommune.. :p

Siden du skriver neste så regner du vestover sant? Er litt kjent i området etter å ha bodd der nede i noen år ;)

Back
Topp