17 Mai *bildetråd*

Icicle

Glad i forumet
Hvordan har dagen vert jenter?

Jeg vil se bilde av dere og/eller søte små på nasjonaldagen våremoticon

Dagen idag har hvert knall. Vi har kosa oss masse og ungene har hvert super snille som vanlig:) Vi feiret med bunader,flagg , ballong, soft is og grillmat og ikke minst kaffe og kaker:) Hvert en flott dag med en del sol for to bente og firbente.

OG STIAN MIN FIKK SIN FØRSTE TANN IDAG :D

Hadde det hvert like lett å legge ut bilder som før skulle jeg gjort det nå, men bildene får komme senere:) Da unga er i seng og jeg får litt tid til å krympe 1000 bilder haha...

skal få lagt inn noen bilder når jeg får tid :D 

Så holder av denne plassen :D 

håper alle har hatt en strålende dag :D 

Altså. Pokkers nye BV. Hvordan får man lasta opp bilder da? Får bare beskjed om at de er for store?

Vi har hatt en super dag, til tross for regn og HAGL!  Ropt hurra i barnetoget, middag med familie og altfor mye is og kaffi  emoticon 
Nå har jeg plantet rumpa godt nedi sofaen, og skal se tv, strikke og drikke pepsi max.. Kveld emoticon

Matias, meg og Johannes i bunadene våre. Alle laget av min bestemor emoticon

Og JADA, bildene blir jo kjempe store!

fruit skrev:
Altså. Pokkers nye BV. Hvordan får man lasta opp bilder da? Får bare beskjed om at de er for store?

kopier fra face.. Eneste jeg får til emoticon

fruit skrev:

Krymp bildene i paint eller andre plasser. også kan de lastes opp på vanlig måte.

Jeg har slitt med bildeopplastning helt til nå nylig selv. Synes det er kjempe tungvindt:(

Icicle skrev:
fruit skrev:

Får du høyre klikka og bare limt de inn på siden her?

Kanksje jeg må lage meg face profil snart jeg og :D

*Prinsessa skrev:
Icicle skrev:
fruit skrev:

Får du høyre klikka og bare limt de inn på siden her?

Kanksje jeg må lage meg face profil snart jeg og :D

Jepp, veldig enkelt :) Og så tar det litt mindre tid enn å krympe de på paint, selv om det ikke tar så lang tid heller ;)

En hææærlig dag med mye mat, mye kaffi og brus.

emoticon

Men, litt for lite is.. Høhøø! 

Nå har jeg havna på sofaen med brus i glasset. Så vidt jeg orker å drikke det. Og enda mindre strikke! Bah... Hehe, blir nok kveld tidlig på mor også gitt!

Hvordan får jeg kopierte fra FB?

photo.php.jpg

photo.php.jpg

photo.php.jpg

photo.php.jpg

Mine vakringer

Snuppa og jeg i Sunmørsbunadene våre:

Bilde av mine to søte små i finstasen:

Litt små bilder, men....

Kan hun stå selv???

Imponert! :D

heart86 skrev: