17 mai antrekket

Kjøpte kjole og topp idag..

Liker ikke helt bondet på kjolen. Hvilken alternativ farge kan bli fin som belte?

Har bare to par svarte sko jeg kan bruke til..
Hva mener dere om svarte sko til dette her?

Hvit tights under ell en lys brun, nesten hudfarget strømpebukse?

Føler at jeg bare blir feit i dette og ikke finner passende tilbehør

Vis vedlegget 14506

Vis vedlegget 14507

Vanskelig

My god! Du er kjempe fin! Et år hadde jeg norske flagg bånd rundt magen og i håret. Brukete sort topp. Men kan funke med den også.syntes du er kjempe fin!

Skal ha denne bunaden på :D
1659781-11-1358801868297-jpg.14785

Vedlegg

• 1659781-11-1358801868297.jpg
    1659781-11-1358801868297.jpg
    56 KB · Visninger: 69
Jeg tror og håper den passer enda, hadde den på meg i en dåp for 2 helger siden å da passa den :) passer den ikke så får jeg ta en annen kjole, har endel kjoler som bare er stretch, så har en back up plan :)

Jeg tror og håper den passer enda, hadde den på meg i en dåp for 2 helger siden å da passa den :) passer den ikke så får jeg ta en annen kjole, har endel kjoler som bare er stretch, så har en back up plan :)
Stemmer, stemmer!! Glemte jo helt at det var du som hadde en sånn fantastisk bestemor ;);) Den er kjempefin, hvilken bunad er det?

Jeg skal ha på meg bunaden min, det er så høyt liv i den og den passet forrige helg, så da satser jeg på at den passer på fredag og:)

Er forresten enig med de andre om at den lyse tightsen var fin til :)

Her blir det bunad om den går på...passet i slutten av april da jeg var i dåp...meeen har nok vokst en del siden da. Passer den ikke får jeg finne en kriseløsning i skapet.

Back
Topp