Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte kjole og topp idag..
Liker ikke helt bondet på kjolen. Hvilken alternativ farge kan bli fin som belte?
Har bare to par svarte sko jeg kan bruke til..
Hva mener dere om svarte sko til dette her?
Hvit tights under ell en lys brun, nesten hudfarget strømpebukse?
Føler at jeg bare blir feit i dette og ikke finner passende tilbehør
Vis vedlegget 14506
Vis vedlegget 14507
Vanskelig
Skal ha denne
ah..heldig som kan bruke bunaden..jeg vil også bruke min,men da moser jeg nok mini i magen!;pSkal ha denne bunaden på
Skal ha denne bunaden på
]
passer den enda?
Jeg kunne aldri brukt den om ikke bestemoren min sydde den ut for meg, så jeg kunne bruke den til dåpen jeg var i 28 april og 17 maiah..heldig som kan bruke bunaden..jeg vil også bruke min,men da moser jeg nok mini i magen!;p
Stemmer, stemmer!! Glemte jo helt at det var du som hadde en sånn fantastisk bestemor Den er kjempefin, hvilken bunad er det?Jeg tror og håper den passer enda, hadde den på meg i en dåp for 2 helger siden å da passa den passer den ikke så får jeg ta en annen kjole, har endel kjoler som bare er stretch, så har en back up plan
Hehe, ja ikke så lett å huske på alt Tusen takk, er nordlandsbunadStemmer, stemmer!! Glemte jo helt at det var du som hadde en sånn fantastisk bestemor Den er kjempefin, hvilken bunad er det?
Er den fra Gina?Har en som er veldig lik,bare i blå