M
Moderator Kine
Guest
Har dere kjøpt inn dette? Vis meg gjerne bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig ☺ Mamma skal strikke noe liknende for meg ❤Tanten til min samboer strikket en bunad til storesøster i fjor. Hun var en mnd på 17 mai i fjor. Den skal lillesøster få lov å bruke også
Vis vedlegget 165926
Her er vi like. Liker det praktisk og ser ikke poeng med å pynte en dom uansett enten ligger i vogna eller henger på puppenNå er jeg sikkert både kjedelig og praktisk, og trolig burde jeg havne i segmentet mannfolk... Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn noe spesielt 17.mai antrekk for i år, jenta er kun 1 måned og kun for det meste gulper/bæsjer/sover. Så påkledningen blir nok mer rettet deretter, med kanskje en søt sommerkjole til nøds
Her er vi like. Liker det praktisk og ser ikke poeng med å pynte en dom uansett enten ligger i vogna eller henger på puppen
Fine klær behøver absolutt ikke være upraktisk.Her blir det nok body og strømpebukser et par måneder i starten. Gidder ikke å pynte baby, er så upraktisk. Blir kanskje en litt penere body på 17. Mai
Her er baby i verstefall en uke, men forhåpentligvis 2-3 til 17. Mai. Mormoren til mannfolket har strikket nordmørsbunad etter ønske fra meg så det er den som skal på. God og varm bunad strikket i godt ullgarn. Har på henne et par lag med godt og varmt tøy under bunaden om det blir kaldt, og litt mindre om det blir en fin og varm dag
Vis vedlegget 165927 Kjøpte denne brukt jeg da for 100 Kr Skal i både konfirmasjon og dåp også så gøy å ha litt fine klær. Den passet til mitt tantebarn på tre måneder, så er litt stor i str
Ja den er kjempesøt, vi holder jo strengt tatt ikke til på nordmøre. Men den var omtrent eneste jeg fant oppskrift på i såpass liten strl at det kunne gå. Jeg har Malo selv, men kommer nok ikke inn i den første året xDÅåh, den er så søt i strikka! Har skikkelig lyst på den selv til lille. Men sparer kanskje ønsket til neste år når jeg er sikker på at jeg får på meg min egen, så kan vi matche