17. Mai antrekk

Jeg tok sjangsen på å bestille kjole på nett :) Har kjøpt meg en Roberta kjole fra motehus.no. . Den passer perfekt og har stor plass til magen :)ImageUploadedByBV Forum1399357357.223809.jpg
Så da har jeg Vaffal en kjole til 17 mai :) kjøpt i str M. :)


Sendt fra min IPhone 5C :)
 
Bestemmer meg sikkert dagen før ;) er ikke blitt så veldig stor akkurat, men orker ikke bunad og bunadsko. bBlir en del trakking kan eg tenke meg.
 
Bunaden min passer sikkert men orker ikke å ha den på. Det kommer ellers litt an på været. Hvis det blir sol så tar jeg en av kjolene mine, blir det kalt så tar jeg på meg en svart bukse med en fin topp til.
 
Satser på bunaden, men jeg skal nok ha med meg et alternativt antrekk siden vi skal til farmor og bestemor på sambo's side og til mine besteforeldre, som er tradisjon.
 
Aner ikke! Her er det alltid vanskelig å finne noe å ha på seg på 17.mai :p hadde jeg hatt bunad hadde jeg nok gått med den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte en hvit blondekjole på Cubus faktisk!:) Den var enkel men veldig fin. Er strikk over brystene å rett under er kjolen "løs" så det ikke strammer noen ting over magen:)

Værre med strømpebukse.. Blir kvalm tanken av noe som strammer eller holder inn magen...
 
Jeg skal ha bunad! Prøvde den i helga og den skal passe hvis jeg ikke esser ut innen den 17
 
Kjøpte en hvit blondekjole på Cubus faktisk!:) Den var enkel men veldig fin. Er strikk over brystene å rett under er kjolen "løs" så det ikke strammer noen ting over magen:)

Værre med strømpebukse.. Blir kvalm tanken av noe som strammer eller holder inn magen...
Er det ikke hm som har gravidstrømpebukser tru?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte en hvit blondekjole på Cubus faktisk!:) Den var enkel men veldig fin. Er strikk over brystene å rett under er kjolen "løs" så det ikke strammer noen ting over magen:)

Værre med strømpebukse.. Blir kvalm tanken av noe som strammer eller holder inn magen...
Kjøp gravid strømpebukser, ellers er stay ups en fin ting! Sexy og klemmer ingen steder ;)

-Fra appen-
 
Back
Topp