17. Mai antrekk

julina

Betatt av forumet
Hei damer :)
Hva skal dere ha på på 17.Mai?

Jeg trenger tips!
Hadde på meg bunaden i konfirmasjon i helgen. Det gikk akkurat og ikke mer! :p
Beltet var SÅ tight at det var vondt selv om jeg drog det oppfor magen. Lungene/ribbeina har visst utvidet seg litt.
Så etter mat måtte jeg ta det av. Haha. Pain!

Hvor får jeg tak i ok 17.mai klær? Som jeg evnt kan bruke senere i sommer også.
Vet ikke om jeg tar sjangs på å bestille på nettet.. i tilfelle det blir feil på størrelsen.

Jeg trenger også gode tips her! Syntes ikke jeg kan kansellere 17. mai på grunn av 3 åringen i hus, så må vel finne ett eller annet å ha på.. men bunad blir det i hvertfall ikke....:eek:

Jeg trenger også gode tips her! Syntes ikke jeg kan kansellere 17. mai på grunn av 3 åringen i hus, så må vel finne ett eller annet å ha på.. men bunad blir det i hvertfall ikke....:eek:

Jeg har en 2 åring i hus, og vil selvklart markere dagen ;) Men tror ikke vi kommer til å gjøre så alt for mye ut av det.
Men klær..... merker jeg bare blir uvel med tanke på penklær.....
Ser heller ikke når jeg får tid til å kjøpe, midt i flytting :(

De har alltidsnien fine kjoler på b-young. Lindex hadde en fin 17 mai kjole :) vet HM har noen kjoler, men jeg likte ikke fargene..

Selv har jeg 4 kjoler fra USA det står mellom, kommer helt Ann på hva som passer når dagen er her. Den jeg vil ha på, er trang nå :o så er spennende Å se hva som skjer med magen på 12 dager :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har arbeids helg så sover på dagen på 17 mai så pappaen i hus må ta seg av gå i tog og spise is :) så står jeg opp til god mat ut på ettermiddagen :) da blir det bare en lett kjole for min del og gravid strømpebukser fra hm dei er knall gode!!

jeg trodde jeg hadde god margin i forhold til bunaden. Vi får se da :) Har kjøpt en kjole fra asos og en fra ellos som kan brukes i tilfelle :)

Får vel ta meg en tur og titte om jeg finner en maxi kjole eller noe som magen kan vokse i utover sommeren :) Åh, men det er så stress :p

Uff 17. mai ja....

Skulle ønske jeg kunne kansellere dagen jeg og, men tror ikke 3-åringen er enig ;) Må kikke gjennom skapet og se hva som kan passe.. Bunaden har ikke passa på maaange år... Beholdt visst ikke kroppen jeg hadde da jeg var 15 gitt :p Prøve å gå ned litt til neste 17. mai og heller sy den om litt ;)

Vi skal ikke gjøre noe spesielt i år, så har ikke tenkt til å pynte meg, men skal i dåp så er litt kjolejakt her og :-) jeg tror kanskje jeg skal gå for en maxi kjole også en bolero. Maxikjolene går som regel inn under puppene, og er gode og vie under slik at man får plass til en fin mage :-)

Jeg også var i konfirmasjon i helga. Prøvde bunaden min en uke før, og den gikk sånn akkurat. Tenkte at da passer den sikkert om en uke også, men ikke til 17.mai. Var veldig usikker på om jeg ville gå med den i konfirmasjonen da det kunne bli litt ubehagelig over magen, så hadde en finkjole jeg kjøpte til et bryllup i fjor i backup. Den er stram under brystet, men vid over magen, så passer selv med gravidmage :-) Vel, kvelden før konfirmasjonen prøvde jeg bunaden igjen for måtte jo stryke skjorta om det ble bunad :-) Hmmm... Ikke sjans å få den igjen rundt livet! Magen hadde visst vokst en god del på en uke! Jaja, sånn er det... Ble finkjole på meg, hehe :-)

Ang 17.mai, så vet jeg ikke enda. Kanskje samme kjole som i konfirmasjonen, men den er litt kald å gå i ute. Håper på fint og varmt 17.mai vær :-)

Det blir bunad :) Stakken er såpass høy at det går fint. Den blir sydd litt ut nå, har ikke fikset på den siden konfirmasjonen og det er jo noen kg siden... blir hold-in-strømpebukse og tight sports BH under xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ta på noen finklær du har! Trenger jo ikke alltid kjøpe noe nytt :)

Her blir det dress bukse og en bluse:) enkelt og greit. Skal sikkert springe litt etter minien og da teller komfort mer enn utseende:)

Damer, b-young har en nydelig maxi kjole!!!:)

Her skal jeg sy på ekstra hekte i livet på bunaden, så passer den akkurat ;) Vi skal gå i tog gjennom byen sammen med 1.klasse så da slipper jeg ikke unna pyntingen! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Het blir det tights og tunika, og flate sko :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp