17.mai-antrekk

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: schnuppaluppa

Dette skal barna ha på seg, Neo sin er også i hvit....ikke det smarteste fargevalget...pytt,pytt

Blir vel bunaden på meg, må få sydd den inn litt bare....så vi får se om mamma rekker det. Hvis ikke blir det nok en ny kjole...synd det. [:D]

Nyydelig. Da blir de kjempefine!![:D]
Svigermor skulle strikke sånn til jentene, men hun har strikkestopp nå..[&:]

Ja, utrolige fine. [:D] Så synd ho har strikkestopp, mamma blir så og si alltid glad når jeg kommer med ønsker. Eneste ho ikke vil er å lage den voss bodyen. Må strikkes opp ned eller hva ho snakket om, og det syns ho ikke noe om. [>:] Den er jo så søøøt.
Håpe du kan få de til neste år kanskje? Eller er det evig strikkestopp?

Neida, ho har bare litt stive muskler, ho er til behandling akkurat nå og da kan ho ikkje strikka.[;)] Så no brodere ho bringklut og belte til Mari istedet[8D][:)]
Kunne nok strikka sånn uten problem, men j*vla mye arbeid da..[8D][8D] Må få ferdig genseren til mannen først!!

Kunne lært deg å strikke jeg. Det er MYE lettere enn jeg trodde.. Man må bare prøve![:D]

Så bra da, at ho får behandling og kan få strikket senere. [:D] Tenk så moro å si at man har laget de selv da. [;)]

Hmm...har jo klart å lære meg å hekle bittelitt. Så kanskje jeg får prøve strikking etterhvert...[:o] you tube er en fin ting. [8D]

Dette skal barna ha på seg, Neo sin er også i hvit....ikke det smarteste fargevalget...pytt,pytt

Blir vel bunaden på meg, må få sydd den inn litt bare....så vi får se om mamma rekker det. Hvis ikke blir det nok en ny kjole...synd det. [:D]

Nyydelig. Da blir de kjempefine!![:D]
Svigermor skulle strikke sånn til jentene, men hun har strikkestopp nå..[&:]

Ja, utrolige fine. [:D] Så synd ho har strikkestopp, mamma blir så og si alltid glad når jeg kommer med ønsker. Eneste ho ikke vil er å lage den voss bodyen. Må strikkes opp ned eller hva ho snakket om, og det syns ho ikke noe om. [>:] Den er jo så søøøt.
Håpe du kan få de til neste år kanskje? Eller er det evig strikkestopp?

Neida, ho har bare litt stive muskler, ho er til behandling akkurat nå og da kan ho ikkje strikka.[;)] Så no brodere ho bringklut og belte til Mari istedet[8D][:)]
Kunne nok strikka sånn uten problem, men j*vla mye arbeid da..[8D][8D] Må få ferdig genseren til mannen først!!

Kunne lært deg å strikke jeg. Det er MYE lettere enn jeg trodde.. Man må bare prøve![:D]

Så bra da, at ho får behandling og kan få strikket senere. [:D] Tenk så moro å si at man har laget de selv da. [;)]

Hmm...har jo klart å lære meg å hekle bittelitt. Så kanskje jeg får prøve strikking etterhvert...[:o] you tube er en fin ting. [8D]

Begynn med et lite prosjekt[;)]

Ett skjerf kanskje....nja...vi får seeeee....[8D]

Ett skjerf kanskje....nja...vi får seeeee....[8D]

Skjerf, hals, pannebånd, lue osv.. Masse som er lett å lage!![;)]

for oss er den dagen ikke like stor som for dere, så vi vil pynte oss akkurat som om vi skulle feire andres dag. Ingenting spesielt kjøpt til den dagen og jeg vil ikke stresse med antrekk på noen før den dagen nærmer seg og jeg ser at ingen har noe fint i skapet sitt[8D].

Såklart vi markerer dagen, men det blir liksom ikke det samme for oss som for dere[:)]

Strikker kjole til bille nå, og Emma tror jeg bare skal ha på den MeMini kjolen som vi kjøpte i juletider. Men hadde jo vært gøy å matche dem litt, og kjolen jeg strikker til lillebille er i lilla og beige.... Kan være jeg strikker en kjole i litt tjukt garn og perlestrikk i samme rosa fargen til lillebille - titte litt [:)]

Her kom budnaden til Emma i posten i dag. Bestilte fra sparkjøp[:)]

Jeg skal ha min grønne fine bunad ( må kanskje ha ekstra fyll i bhen for vesten er STOR til meg. Gard har kjøpt seg bunadslips i år. dritkult[:D][:D]

Tenkte se om bunaden fra i fjor til snuppa fortsatt passer. Gjør den ikke det kjøper jeg en kjole til henne. Kan jo ikke kjøpe bunad hvert år! Hva jeg skal ha vet jeg ikke, finner alltid ut av det i siste liten [8|]

Back
Topp