Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt denne ammekjolen i blått! Skal ha den til barnedåpen også
Ja i fjor var det jo helt ille vær her også. Husker besteforeldrene ikke ville bli med ut og se toget en gang, men vi dro ut selv for at vår sønn på 2 skulle få se. Regntøy, slagstøvler, regntrekk på vogna og paraplyerNår jeg tenker meg om hadde jeg på meg foret goretex i første 17mai toget i fjor... 0 grader og øsregn.
Har kjøpt denne ammekjolen i blått! Skal ha den til barnedåpen også
Har nordlandsbunaden og det er "bare" å åpne vesten, brette ned, oppmed skjorta og ut med puppen :-D skal selvsagt ha sølvet på da jeg ikke synes det er ett problem, er heller det at bunaden fort blir veldig varm når det er sol. Heldigvis bor jo vi en plass der det sjeldent er sol på "bunaddager" :-DDere som skal ha bunad, dropper dere sølvet da?? Tenker på ammingen......
Min bunad er også håpløs med tanke på amming, må av med alt sølvet for å kunne åpne den, og det går ikke an å ha den på uten sølv, da det er sølvet som holder vesten (korsett-isj).
Har trålet zalando nå og bestilt fire kjoler, håper en av de passer, mye fint der, jeg pleier å bestille en del prøve og returnere det som ikke faller i smak
Har valgt noen som er litt løse nede, så da må de bare passe rundt puppa Satser på at det går som med de to første unga, at jeg går ned ca 8 kg når ungen er ute og ca 1 kg i uka derfra, så da blir sommerkroppen utsatt til høstkroppen 2016Zalando er jo helt genialt sånn... Bare å bestille så mye man ønsker for så å returnere det som eventuelt ikke passer uten at det koster noe... Pleier å gjøre det sånn jeg også, og ender nok med å bestille en del ammeklær der... Og sikkert en kjole til både 17.mai, dåp, bryllup osv... Men drøyer det til etter fødsel tenker jeg i håp om å ta av noen kg
Hvor har du kjøpt den ?