17.klær

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
Hva skal dere ha på dere på 17.mai? Og hva skal barna ha på?

Tror jeg skal ha bunad, men har ennå ikke fått fingere ut å prøvd den... Passer den ikke, så har jeg ikke peiling:confused:

Storebror fikk bunad i fjor som kan brukes i år også:)
Til lillebror har jeg en strikkabunad liggende en plass...holder på å rydde i skap for å finne den:oops:
Storebror hadde den til sin første 17.mai, og han er sept.barn...så spent på om den passer litt iallefall:p
Gubben har dress:)

Jeg skal ha bunaden min,har prøvd den og den passer godt fortsatt.Skal ha den i dåpen til Sophia to dager senere også.

Sophia skal enten ha en festdrakt på,hvis de ikke passer så kjøper jeg en matroskjole til henne.

Har ikkje funne antrekk enda. Trur ikkje eg vil ha bunad, blir så mykje styr med amming! Skal på shopping i morgon så får sjå om eg finn meg ein kjole. Kjøpte ein liten dress til vetleguten for ei stund sidan på sparkjøp som eg tenkte han skulle ha på seg, men trur den er for stor enda, skal prøve den på etterpå og vurdere om det går eller ikkje.
Så herlig med liten strikkabunad! Er så søtt med små bunader! Min får nok bunad til neste år, svigermor syr bunader så er veldig heldig sånn :)

Fint med ei sånn svigermor!!!:D
Mamma stikker, så har to strikkabunader liggende. Så allerede klar til neste år:p

Ja veldig kjekt :) no prøvde eg dressen på og den er nok alt for stor :( så får prøve og finne noko til han også i måro. Bare så kjedelig at det er så lite utvalg her.

Jeg er veldig usikker på hva jeg selv skal ha på, måtte sy ut bunaden til dåpen i påska og synes ikke at den er så fin til meg nå.
Lillegutt skal ha på seg bunad fra småtroll :) håper den passer, har ikke prøvd den enda.

Jeg går for en ammevennlig kjole... Bunad er noe herk i så måte :p
Lillegutt skal ha skjorte og fløyelsbukse, storegutt bunad, så fine at :)

Vesla skal ha på seg en Marius kjole som ei venninne har strikka ig ei fantastisk søøøøt lue/skaut som jwg kjøpte idag.

Meg selv er det verre med..

Til guttungen Har jeg kjøpt bunad, altså skjorteboddy, bunad, strømpebukse og finere sikklesmekk.. GLEDER MEG!!!!

Til meg selv så aner jeg ikke, kanskje bunaden om den passer-hvis ikke så blir det vel nå anna greier.... gleder meg ikke like mye til å kle meg selv pent ^^

Fant bunaden til lillebror, var jo alt for stor!!!
Så da må jeg tenke ut noe nytt:rolleyes:

Back
Topp