17 egg tok de ut idag

hegemw

Forumet er livet
da var jeg kommet hjem, og resulatet blei 17 egg som de tok ut, så da blei det jo selvsagt fare for overstimulering da, skal ta blodprøve onsdag for å se, håper jeg ikke er det for da setter de ikke inn egg men fryser ned til jeg er bra igjen, men hvis alt er bra så setter de inn gull egg :)
 
så imorra blir spennende å høre hvor mange og onsdagen  da. tvi tvi for at jeg ikke er overstimulert.
orker ikke det nå, vil bare ha inn egget jeg nå :)
 
dere som hadde mange egg hvordan gikk det med dere?
 
Krysser fingrene for deg!
 
Har jo absolutt ikke noe erfaring med dette selv, så det kan jeg ikke svare på, men keg krysser fingrene for deg, og håper at du får sette inn gullegg på onsdag, og kommer jublende med gledelige nyheter om et par uker!
 
Masse lykke til!!![:D][:D][:D]
 
det er jo kjempe flott, krysser fingrene for deg[:D]
 
ORIGINAL: *Stella*

Krysser fingrene for deg!

Har jo absolutt ikke noe erfaring med dette selv, så det kan jeg ikke svare på, men keg krysser fingrene for deg, og håper at du får sette inn gullegg på onsdag, og kommer jublende med gledelige nyheter om et par uker!

signerer..
 
Herregud, så spennende! Har heller ingen erfaring med dette, men håper gullegget sitter som et skudd[:)]
 
ja håper gull egget blir satt inn på onsdag :)
 
takker nesing, denne gangen skal det jammen meg gå bra :)
 
ååååå dette blir spennende har tenkt på deg i hele dag[:D]
krysser fingrene for at du ikke er overstimulert og at du får satt inn ett gull egg på onsdag og kommer med lykklige nyheter om ca to uker..
masse lykke til
 
takker for det alle sammen, koselig å vite at dere tenker på meg, blir rørt jeg :)
da er det ikke lenge til jeg skal ringe å høre om hvordan det er gått med eggene mine, spennende det også
 
Hei!
 
Jeg ble overstimulert med 25 egg første uttak ,men de satte alikelvel inn egg siden blodprøven så grei ut. Husker jeg drakk mange mange liter vann i forkant. (var nok det som reddet meg). Men var veldig oppblåst og stinn i magen mange uker etterpå.
Det tredje forsøket mitt var jeg på kanten til overstimulerert med 18 egg, men det gikk også veldig bra uten noen problemer.
Vær flink til å drikke så kommer nok det til å gå kjempe bra. De er redd for blodpropp vettu, derfor må ikke blodet bli for tykt. Men det har du vel fått informasjon om regner jeg med.
 
Lykke til[:)]
 
takker for det kate, ja jeg drikker og drikker for harde livet, hehe
 
av 17 egg så var det.................. 12 som har blitt befruktet idag, så det er jo bra.
spennende å se imorra da.
 
 
 
12 befruktede egg er jo kjempe bra!
Det har du all grunn til å glede deg over[:)]
Krysser fingrende fora t de setter inn egg hos deg, og at spiren vil sitte! 
 
så bra da[:D] dette skal gå din vei .. lykke til
 
Oioioi, 12 må vel være kjempebra!! Da kan du legge noen på frys også da, så lillespiren får søsken etterhvert... [;)]
 
Lykke til i morra, nå nærmer det seg!!!
 
jepp, blir spennende å se hva som skjer imorra.
nå er det snart kvelden og, så er det opp tidlig, 05.15 må vi opp, huff, men men er verdt det da.
men du får ha lykke til imorra du og sola.
 
ORIGINAL: *Stella*

Krysser fingrene for deg!

Har jo absolutt ikke noe erfaring med dette selv, så det kan jeg ikke svare på, men keg krysser fingrene for deg, og håper at du får sette inn gullegg på onsdag, og kommer jublende med gledelige nyheter om et par uker!

 
signerer. Masse masse lykke til i morgen. Tenker på deg. [;)]
 
Nå er jeg spent hegemw! HVordan gikk det idag?
 
JEG ER RUGER!!!!!
 
nå har dem satt inn gull egget :) håper jeg virkelig
 
også har jeg 4 egg på frys
 
så nå skal jeg slappe av, ganske vondt i magen,
 
Back
Topp