17 bæsjebleier

hinkeldinkel

Forelsket i forumet
har jentungen hatt i dag, syrefylte...knall rød på heile rumpa og kjønnsorgan....allmenntilstanden og alt er fint, ingen tegn til sykdom ellers...
hva kan dette vere?[&o]

oi, dæven det var mye. [&:] vet jo at de bæsjer mer når de får tenner, men 17 da. aner ikke, har aldri hørt om så mange b.bleier på en dag. jeg har kommet til å ringt legevakten jeg. bare for å hørt med de. er jo ikke helt normalt vil jeg si.

stakkars jenta de da[X(]

Diare? Ungar treng jo ikkje å vere spesielt sjuke når dei har omgangssyka. Eller kanskje tenner?

Enten noe hun har spist eller magevirus... ikke alltid man har feber eller nedsatt allmenntilstand ved diare.

hvor gammel er hun?

ORIGINAL: Mrs Lutz

Enten noe hun har spist eller magevirus... ikke alltid man har feber eller nedsatt allmenntilstand ved diare.

hvor gammel er hun?

1,5 år

Omgangssyke.

Jeg har det selv, og har vært på dass minst 8 ganger siden klokka 16.
Jenta har hatt 7 bleier.

ORIGINAL: Ms doubtfire

ORIGINAL: Mrs Lutz

hvor gammel er hun?

1,5 år
så små mager tåler ikke så mye selv om det "bare" er vanlig omgangssyke.
bare passe på at hun drikker nok, så går det nok over etterhvert.

Aner ikke, men vil bare tipse om at potet mel er veldig bra å bruke om sårene henens begynner å veske seg[;)]

Minstejenta her hadde vel ca antall bleier i 5 dager hun. Men heldigvis ble hun ikke sår. Men det var omgangsjuken med kun diare...Jeg ga henne eplemost, eplejuice, biola og blåbærsaft....

Vente helt med mat til hun hadde blitt bedre og da kun loff eller mariakjeks

Masse god bedring

Back
Topp