17.august

*AlleGodeTingErTre*

Glad i forumet
Ein ny dag med nye moglegheiter...!!! Er det nokon som har byrja å vente på barnet endå då?? Eg har ikkje komt så langt, men det kan jo eigentleg skje når som helst...alle rundt meg seier "må hugse å kvile deg".

I dag regner det her..eg skal berre vere heime, vaske klede og så skal eg ha siste timane med ei eg er støttekontakt for. Me skal ete og sjå film...berre kose oss[:D]

ORIGINAL: Actrine

begynt? hm... siden forrige helg... ja! ting er på gang her.. men kommer seg ikke videre! så jeg kan si at jeg venter ja! og det tapper meg for krefter hver dag.... disse murringene, smertene i ryggen, kvalmenhet, press nedover, blødninger.... jadam..

.... SÅ jeg planlegger ikke dagene mine lenger [;)] bortsett fra de timene jeg har hos jordmor og sånt...

er forresten overskyet i dag.. hehe... var SÅ fint tidligere!

Huff, høyres ut som om du har ein del plager....det kan ikkje vere noko kjekt, nei. Eg har heldigvis ikkje så mykje plager...bank i bordet

En lummer dag i dag - har sprutregnet i hele natt igjen, men nå ser det ut til å klarne opp litt...

Jeg har ikke begynt å vente på babyen ennå.. har ikke hatt noen murringer, ikke mer kynnere enn vanlig (har hatt dem omtrent siden uke 18 eller noe, så det er ikke noe nytt), ikke blødninger... ingenting... Her er det bare bekkenløsning og venting som gjelder [;)]

Helt greit egentlig - er ikke helt klar ennå jeg.... og det er ikke mozartkula heller! Om en tre-fire uker så kanskje jeg kan begynne å vente litt... men foreløpig har jeg god tid

ååå jeg kunne trengt litt av det du har lenemor!!! høres SÅ herlig ut!! *misunnelig*

hva er det jeg har?? Bekkenløsning??[8|]

heller hva du ikke har! hehe... [;)][;)][;)]

bekkenløsning har jeg hatt og det har blitt bedre! så jeg kan ikke tenke meg det igjen nei hehehe [:D][:D]

åja... ikke nedtrykk, murringer, blødninger og alt det der ja... nei, jeg bytter ikke bort det altså... husk at jeg har 6 uker igjen til termin!! Jeg har mer enn nok tid til å få alt sammen [:'(]

Jeg er på jobben igjen nå jeg, så jeg rekker ikke akkurat å vente på Maja enda.....men jeg har jo også ca 7 uker til terminen, så jeg vil at hun skal bli der en stund til!

Høres ut som en del av dere sliter litt nå på slutten, og det er ikke så rart når det går mot fødsel kanskje....satser på at dere snart får slippe, og at dere får møte de søte små om ikke lenge!

Klem, M

Har ikke helt begynt å vente på lille gullet enda, men føler at jeg begynner å bli klar. Passerte 37 uker i dag så nå kan ungen trygt komme.

Jeg var hos jordmor i dag og hun bekreftet at hodet er festet [:)] Hun kjente og trykket masse på magen og hun mente at babyen er passe stor, litt over gjennomsnittet for 37 uker, men bare litt.

Ellers feirer jeg at jeg hadde min siste dag på jobben i dag, nå er det fødselpermisjon for alle penga. Gleder meg til det
[:D]

Siden jeg har vært to uker på sykehus er jeg faktisk mentalt forberedt og har lyst til å føde, har så lyst til å begynne på "neste kapittel"..
Ellers har jeg siste par dagene hatt så vondt mellom lårene og i skrittet at det har vært helt pyton å gå..kjennes ut som jeg har ridd hest og har jævlig gangsperre...har blitt fortalt at det skjer når hodet begynner å feste seg..noen som vet?

ORIGINAL: Sassi

Siden jeg har vært to uker på sykehus er jeg faktisk mentalt forberedt og har lyst til å føde, har så lyst til å begynne på "neste kapittel"..
Ellers har jeg siste par dagene hatt så vondt mellom lårene og i skrittet at det har vært helt pyton å gå..kjennes ut som jeg har ridd hest og har jævlig gangsperre...har blitt fortalt at det skjer når hodet begynner å feste seg..noen som vet?

Her har hovudet festa seg uten at eg har merka noko til det.

Back
Topp