16apr verdens verste dag!

Heldigjente

Betatt av forumet
Hei alle sammen!
Jeg var inne UL pga at jordmor ikke kunne finne hjertelyden i uke 15+4. Tenkte at det heelt sikkert ikke var noe spesielt, for jeg hadde jo ikke merket noenting!!
Babyen min var død[:(][:(] Den døde i uke 12 (den var hvertfall 5cm,såpass husker jeg) Etter dette er alt som en tåkedis. På utskrapning og hjem - TOMT.
Ingen baby, ingen latter bare tomt. TOMT. Jeg har ingen i magen lenger. Syns det er så fælt at jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.
Vi vil selvfølgelig prøve igjen, og håper den sitter ordentlig denne gangen. Noen som har noen gode råd? Solskinnshistorier? Noen som har fått friske barn etter noe sånt? Klarer ikke å la være å tenke at det må være noe galt med meg[:(]
 
uff... dette var utrolig trist...[:(] har sendt deg en pm....
trøstekos.....[:)]
 
så leit lese historien din,vet veldig godt hvordan du har det.har selv mistet to. Om det er noe trøst så blir sorgen bedre med tiden. Vil ikke tro det er noe galt med deg, dette skjer med veldig mange og de fleste får barn senere[:)]Kjenner ei som har mistet fire ganger, men har nå to flotte barn[;)]
Du får ta tiden til hjelp.Ønsker deg lykke til med prøvingen når den tid kommer.
sender deg en stor trøsteklem
 
Jeg var ikke så langt på vei som deg - men hadde en SA i uke 8. Dette er 9 år siden nå, og jeg har fått 3 friske barn etterpå. Ønsker deg lykke til videre - ta deg tid til å sørge og snakk masse med noen du stoler på. Sender deg en god klem
 
Uff LykkeLInda. *trøsteklem*
 
Mistet i uke 19 og har nå en frisk liten bebis i magen. Gikk fint å bli gravid igjen, og svangerskapet har gått veldig bra. Skal titte på prinsessen igjen i morgen. Så det er vel solskinnshistorie?! [:D]
 
 
Hei!
Så forferdelig! Føler med deg! Jeg mistet i uke 6, og selv etter så kort tid med spiren i magen, ble det en stor sorg for oss. Men ikke mange måneder etter ble jeg gravid igjen, og svangerskapet gikk supert. Emilie er nå 2 måneder og frisk som bare det. Ikke gi opp LykkeLInda!
 
Tusen takk for alle oppmuntinger, det hjelper virkelig! [:)] 
Dagene er så tunge og alt jeg tenker på er hva tid jeg skal bli gravid igjen. Men så gruer jeg meg på en måte og, tenk så mange bekymringer.[:)]
Huff, nei det går nok bra. Hvertfall kjekt å høre at det har gått bra med så mange.
 
hei lykkelinda.
jeg skjønner veldig godt hva du mener. jeg har gått igjennom det samme selv en gang. jeg og mannen min har nå prøvd i gått over et år, har gått uten prev i 2,5 år snart tre til sommeren. men jeg så virkelig lyset i tunnellen i går når testen slo ut svakt positivt, men selvfølgelig skulle ikke gleden vare lenge. jeg hadde gått 9 dager over tiden, men i dag dagen etter testen slo ut pos så seff skulle jeg få mensen og dette blir vel den andre spont[:(], jeg skjønner ikke hvorfor slike ting skal skje, men vi må bare løfte hue opp av gjørmen og så fram over. dette ordner seg lillevenn..
klem fra ei som ikke har gitt opp håpet ennå!!![;)]
 
Back
Topp