.

Veide i forrige uke (10+1) og var 5475 gram. De måler ikke lengde på han enda her. Bruker 56 og 62 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lillegutt her er 8 uker i morgen, veide han forrige onsdag til 5630 gram. 39,5 cm rundt hodet. Måler ikke lengde på han før på 3 mnd kontrollen her. Han bruker 56/62 i klær :)

8 uker i morgen og veide 5480 forrige uke.. Jeg har prøvd å måle lengden selv, og kom frem til ca 62 cm.. Han bruker hverfall 62 i klær:)

Min er 12 uker i dag :D veide 6140 da han var 9 uker ;) bruker 68 i klær, noe i 62 enda.

Felix er 19,5 uker, var på kontroll for 2 uker siden og da var han 57,5cm og 5770gr :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Veide forrige uke (11 uker gammel): 6550gram. Fikk ikke målt da hun var sulten og så sovnet. Hun bruker 62 i klær

11 uker idag vet ikke vekt eller lengde enda men 12 mai skal vi på kontroll å da skal ho få sprøytene sine :o ho bruke alt fra 62 til 68 noen i 62 er begynt å bli for liten :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

I forrige uke var hun 7 uker, 4980g og 56cm :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Skal på 3 mnd kontroll på mandag - da er hun akkurat 3 mnd. Wæææ så fort tiden går!

Skal på 3 mnd kontroll på mandag - da er hun akkurat 3 mnd. Wæææ så fort tiden går!

Er så enig, tiden går så alt for fort!! :o
Tenk at Felix er snart 5mndr!
Godt jeg skal være hjemme til august 2015 :D

Han er passert 8 kg i dag! Skal på tre mnd kontroll om 9 dager, to dager før han er tre mnd... Kan ikkje fatte at hanerså stor allerede.....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Han er passert 8 kg i dag! Skal på tre mnd kontroll om 9 dager, to dager før han er tre mnd... Kan ikkje fatte at hanerså stor allerede.....

Hei, hvor stor var han da han ble født? Min nærmer seg også 8 kg, han var 3600 v fødsel. Ammer du eller gir du mme?

Hei, hvor stor var han da han ble født? Min nærmer seg også 8 kg, han var 3600 v fødsel. Ammer du eller gir du mme?

Han var 3945 ved fødsel :) er vanligvis kun morsmelk men hvis eg har hatt en stressende dag med lite mat og drikke så har eg ikkje nok melk om kvelden og må gi litt tillegg..

Back
Topp