Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jentene mine!!!
Dere er så utrolig go"e ,det skal være sikkert å vist!!!
Vel,skriver veldig kort rundt det som skjedde ;
Det begynte plutselig med småkramper på venstre eggstokk sent,natt til fredag .
Smertene bygde seg opp raskt(som en takeoff) ,og veldig raskt hadde jeg fra litt vondt til VELDIIIG vondt.
Er alene hjemme for tiden,men klarte å kave meg bortover gulvet å til kjøkkenet for en dobbel paracet.
Det hjalp tydeligvis ikke!
Jeg kaldsvettet å var helt gjennomvåt,så sterke var smertene & krampene,å de begunte etter en time å komme rundt på ryggen Jeg ble svimmel,kvalm & var i en helt anen verden nå.Kjentes akkurat som veer i dette sekund og det var ikke til å unngå å tenke det verste.
Og husker jeg tenkte at nå-NÅ mister jeg babyen min å begynte å strigråte oppi alt......
Fikk på en eller anen måte kontaktet kusina mi å mamma fra mobben,og innen 20minutt var begge to her,mamma for å passe på lille M og kusina mi for å bli med meg til legevakten.
Det var såvidt jeg kom meg ned trappene å ut til drosjen.
Anyway- vi kom oss til legevakten. Som lot oss vente sjokkerende 3timer før jeg kom inn til lege.
Legen var heldigvis veldig snill og tok dette alvorlig,ble sjekket grunndig.
For å gjøre hendelsen enda kortere, så ble konklusjonen den at hun ikke kunne gi meg noe sikkert svar pr.idag pga lille var så liten nå-men henviste meg til ullevål neste dag kl.9. for innvendig UL+ blodprøve osv div.
På Ullevål kunne de ikke si noe mer..Ikke kunne de se noe på UL heller,verken det ene eller det andre så det eneste som blir gjort nå er å sjekke at HCG stiger som den skal,og at nivåene er normale fremover.
Dette skjer på mandagen,og jeg får også svar samme dag.
Det kan bikke begge veier sa hun..så ble ikke akkurat beroliget da
HCG er på 345 15/16dpo.Den må da litt mer enn dobbles på mandagen.
Deretter har jeg første time hos fastlegen 22.April,og hun kommer til å søke om tidlig UL så vi får oppklart hva dette var/er for noe i uke 6/7
Ja,det var helt forferdelig,unner ingen den opplevelsen
Smertene var fra en anen verden og det psykiske å tankene om at NÅ mister jeg...jah,de var ubeskrivelig vonde å kjenne på Håper virkelig HCG stiger som normalt og som den skal. Gruer meg himla mye til mandag!
Den gode klemmen varmet veldig! For ikke å snakke om så velkommen jeg følte meg plutselig
Tusen takk godeste Mimink
Du skal være her m oss du så dette skal gå bra