....

uff!!!!! håper alt er bra! hvor langt er du?

edit. ser jo tickeren din, 4+1- håper de kan berolige deg, men er nok veldig tildig å se noe på ul :)
 
Huff av meg! Håper det er noe som ikke er alvorlig som de kan rette opp i raskt!
Krysser fingrene for at dette går bra! Hold oss oppdatert! <3
 
Huff av meg! Håper det er noe som ikke er alvorlig som de kan rette opp i raskt!
Krysser fingrene for at dette går bra! Hold oss oppdatert! <3

Signerer denne.. Huleboeren din bare tuller med deg for å lega større plass til seg får vi håpe:)
 
ååå neeei :( :( Stakkars deg!! Håper virkelig at de finner ut av det og at alt er bra med deg og den lille....
Sender deg en god klem og alt av lykkeønsker. <3
 
åh nei :(
Men trøst deg med at de er flinke på Ulevåll. Jeg var der selv etter en arbeidsulykke når jeg gikk gravid.
Jeg håper du får raskt hjelp og at de kan berolige deg med at alt er bra <3
God bedring søteste du!
 
Uff :( håper de finner fort ut av det!! Masse god bedring! Kan jo bare være en sånn liten cyste som har sprukket pga livmoren vokser??


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
*snikerlitt*

:eek: Uff og huff :( Håper det bare er noe uskyldige som bare er vondt :(

God bedring <3
 
Uff:( Håper det går bra!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Huff :-( håper det går bra med deg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uffda! Håper de finner fort ut av det og at det er ufarlig! <3
 
høres ikke godt ut :( Håper de finner ut hva det er.
 
Godt å høre fra deg <3 Du får komme deg hjem og bare slappe helt av så skal du se at spira de har det kjempe fint <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hei, jeg hadde noe lignende for noen år siden, da var det en cyste som hadde sprukket, sinnsykt vondt :( håper det "bare" er noe slikt som har skjedd hos deg også. Krysser fingrene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp