.

Hyppigheten på amming er viktigst for å øke etter hva jeg har skjønt. For hver gang man har ammet går produksjonen opp, den er høyest de to første timene, litt lavere den tredje timen og lav etter firetimer

Sent from my iPhone using BV Forum

I natt hadde jeg seriøst tenkt å gi opp hele denne amminga totalt. Babyen våknet kl tre. Ammet henne i en time i håp om at hun ville sovne ved brystet. det gjorde hun ikke. Og selv etter 55 gram nan, var hun fremdeles klin våken. Holdt på i nesten tre timer, før jeg måtte vekke samboeren og be han ta over. Gråt mine modige tårer og fikk en time på øyet før jeg måtte stå opp igjen.

Så bar det bort til helsestasjonen for vektkontroll. Og da hadde hun selvfølgelig gått opp 200 gram siden fredag!! Kun fått mme tre ganger. Så da kan jeg liksom ikke gi opp denne ammingen likevel da.

Føles til tider totalt håpløst. Gleder meg til det går mer i orden og blir enklere.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Så bra!:) stå på videre!:) her gir jeg mme etter hver amming. Har holdt på med dette i snart to mnd! Gir ikke opp enda og håper jeg får opp produksjonen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp