spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om nattaMen bør jeg pumpe om natta? Eller om dagen?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Noen barn vil bare suge. Det var slik med første barnet mitt og da brukte jeg smokk selv om man bør ikke gi smokken i starten. Til slutt var det stort hjelp til meg og ingen skade til amming for han ble ammet i ett år. Da det gjelder min datter så er hun ofte urolig og virker sulten når hun ikke fikk rape ordentlig og da tar hun puppen og spytter den ut igjen.. Det er ikke alltid slik at de er virkelig sultneGa mme i går kveld etter å ha lagt henne til begge brystene to ganger hver og hun fremdeles viste tegn til å være sulten. Ammet henne to ganger i natt også. Men i natt sov hun i motsetning til forrige natt.
Termin 2.februar 2014
Tror ikke det spiller så stor rolle når du pumper. Så lenge du ammer på natten skal det stimulere nok. Det er vanlig å ha mindre melk på kvelden, kanskje det varer til sent på deg? Og at brystene da er så tomme at de ikke rekker å fylle seg nok til at hun blir fornøyd neste gang.Melkeproduksjonen var tydeligvis ikke på topp i natt for meg. He he. Hun la seg ikke før klokken seks. Vært våken hele natta og ble aldri mett..
Hun sliter også med gulsott, men har blitt bedre etter tre lysbehandlinger.
Når man pumper... Kan man helle på samme flaske? Eller må man bruke en ny flaske for hver gang man pumper?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app