spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare frustrerende men så utrolig vondt!! Det er ikke lett å amme i begynnelsen men det blir jo det etterhvertJeg fikk ikke full produksjon før på dag 5. Da kjente jeg til og med spreng. Så fortvil ikke. Plutselig kommer det. Ikke gi opp.
At du lar henne bruke deg som smokk er ikke dumt, det stimulerer produksjonen det og.
Håper det ordner seg. Vet selv hvor frustrerende det kan være.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har ammet og ammet og ammet i fire dager nå... Hvor blir det av melka!? Brystvortene er såre...og har fått en hard skorpe. Jenta har gått ned mye i vekt, og er stadig sulten. Hun bruker ofte puppen min som smokk etter at hun har sugd ut det som er av melk. Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det aller beste og viktigste tipset er faktisk å slappe av. Ikke stress med detJeg vet.. lettere sagt enn gjort, men stress kan faktisk holde melka igjen. Stress hindrer de hormonene som skal frigjøre melka i å gjøre jobben sin.
Tenk at du er heldig som har litt og at babyen din klarer å suge. Ikke alle har hverken melk eller en baby som får til suging. Slapp av og husk at sålenge baby suger så stimulerer det produksjonen. Du kan jo evt prøve å håndmelke hvis du er sårBare husk å ikke ta på areola eller brystvortene. Lykke til
Det går nok bra. Gi det noen dager til
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du bruker ammeskjold?
Jeg leste at man ikke skulle bruke det hvis man hadde for lite melk... Er så usikker på hva som funker og ikke funker?!
Det gjør veldig vondt å amme henne :-( i tillegg har hun et utrolig godt sugetak. Gjør ikke ammingen mindre vondt. Er litt frustrert over hele situasjonen. Ikke rart kroppen min ikke vil.
Supert!!! Det tar tid før melken kommer Denne gangen tok det bare en dag men første gangen 4 dager ,, det blir jo bare bedre nåWow. Det renner gjennom skjorta her! Og denne gangen fikk hun 45 gram av meg! Dette går endelig veien! Var det ammeteen som gjorde susen, mon tro!?
Hjalp virkelig på humøret <3