..

Kanskje mangen av de har erfaringer rundt temaet, uten at de roper det ut, men prøver å pakke det litt inn? Er slikt du ikke kan vite

I tillegg kan du aldri forvente på et åpent forum at "enkelte" skal holde seg unna. Det er et tema som engasjerer mangen og som mangen kanskje har erfaringer rundt, som feks med familiemedlem, venner osv

♧ Sendt fra app'en ♧

Ser at du har fått mangen gode råd, så fokuser heller på de gode rådene du får, enn de du mener er unødvendige. Du har fått beskjed om at ja det kan vere skadelig for fosteret med slike tabl. (Står i pakkningsvedlegget) og du har fått vite hvordan det er å begynne og slutte på slike tabl.(som også står i pakkningsvedlegget)

Lykke til uansett valg :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Nei jeg trodde du aldri hadde brukt dette siden du spurte og at denne situasjonen var ny. Dersom du fungerer som gravid og mamma så er det jo ikke noe i veien for det. Med mindre situasjonen AKKURAT NÅ
Er værre enn ellers. Enig i at medisin er midlertidig og ingen varig løsning. Håper du snart får hjelp. Jeg ville valgt å få terapi først, for å vite at jeg ikke gikk på en smell. Men det er meg etter min erfaring med psyke og graviditet og spedbarnstid - man vet aldri... Jeg har ventet i seks år så jeg var sikker på at jeg var klar, selv om det er litt lenge.

Last edited by a moderator:
Back
Topp