.

Var 37+5 sist kontroll og hodet var ikke festet. Andregangsgravid men har ikke født før. Jordmor sa at det ikke er viktig om hodet er festet eller ikke, heller ikke om vannet går så lenge baby ligger med hodet ned.

Sist ble det ks uke 37. Hodet var ikke festet eller spesielt langt ned i bekkenet, men jeg hadde 3 cm åpning og var tydelig "på vei mot fødsel" sånn sett. Så tror ikke det har noe å si for det ene eller det andre...

Ingen grunn til bekymring. Noen ganger festes ikke hodet før rett før fødselen eller mens riene er på gang. Tviler på at baby har plass til å bevege seg ut fra hodeleie om du er i uke 38 nå.

Hodet er festet her iallefall, har vært det noen uker nå :)

Ikke festet her. Termin på lørdag. Og 3gangs. Var ikke festet forrige gang heller. Og blir neppe festet før fødsel heller.

Jeg trodde hodet skulle feste seg tidligere hos førstegangsfødende. Men det har kanskje ikke noe å si?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg trodde hodet skulle feste seg tidligere hos førstegangsfødende. Men det har kanskje ikke noe å si?

Det pleier å gjøre det, men har absolutt ingenting å si

Jeg kjenner jo press nedover, men opplever ikke at babyen holder på å falle ut når jeg går. Så tror vel ikke hun har festet seg siden forrige uke, selv om jeg trodde det her om dagen.
Jaja...

Var på kontroll i går hos legen.Da lå hun fremdeles med hodet ned,og godt nedi bekkenet.Heldigvis en grunn til andegåinga mi,itillegg til vonde hofter!Gleder meg til alderdommen:-p

Her er hodet festet men det hsr bært det siden uke 34:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hodet var så og si festet på kontroll i går. Er 39+1 og annengangs.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ligger med hodet ned, men tviler på at det er festet! Han er overalt om dagen, akkurat nå tror jeg vi har rygg mot rygg, kjenner det sparker og romsteres i hele området foran, neste dag kan det være annerledes og kun på en side igjen... Men får se på kontroll på fredag hva jm sier da:) Er vel ikke så farlig enda, har fortsatt to uker til termin.

Kontroll i dag 37+3, ikke sunket ned i bekkenet enda..

I dag sa jordmor at snuppa lå godt ned i bekkenet, men hun var ikke helt festet enda. Hun kunne rugge litt på det. Da hun rugga i hodet hennes ble hun helt vill og sparket og beveget seg noe helt sykt. Jordmor skvatt litt. Hehe! Ble stående å bare se på magen som tok "bølgen". Haha! Så sa hun "ja, hun var jo litt aktiv..." Hehe!

Hodet festet seg aldri med nr 1, og jeg gikk over termin så regner ikke med det kommer til å feste seg denne gangen heller. Ikke noe å stresse over :)

Var på kontroll i dag 38+4, hodet fortsatt ikke festet:) men det er ikke stress kjenner jeg, han ligger jo rett vei og har gjort det en god stund.

Jeg er tredjegangs, og her er ikke hodet festet. Det festet seg med førstemann, men det var først når jeg var en uke på overtid ;)
Sist festet det seg aldri, gjør sikkert ikke det denne gangen heller :p

Back
Topp