.

Etter jul kom søtsuge her, drømmer om kaker og muffins å snik spiser sjokolade så ikke sambo skal se det ;)

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Samme her. Har nesten ikke rørt snop gjennom svangerskapet, mens jeg nå de siste ukene ikke går en dag uten noe søtt. Spiste en stor stratos alene på 2 dager...

Har drukket brus hele tiden da som ikke er så bra... :oops:

...bra det ikke er lenge igjen! :-O :-P

Nå som termin nærmer seg, er søtsuget verre enn noen gang!! Jeg har ikke hatt noe særlig søtsug før nå, men nå er det virkelig ille. Går og tenker på det hele tiden!! Bare mååå ha noe søtt. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut.

åh jeg forstår deg så godt har gått og tenkt sånn på berlineboller nam nam så på søndag blir det bakings med samboer :D har så mye søtsug så jeg spiser jordbær, bringebær,mango, melon masse søte frukter så jeg får vekk søtsuget :p

Sitter her med en latte og sjokolademuffins foran meg. He he he! UPS!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har ikke rørt godis på hele svangerskapet, men nå går det ei 200g plate på to dager!! Skummelt :p

Nå har ikke jeg sug etter sjokolade hver dag heldigvis, men når det først slår til kan jeg fint spise en hel plate på kort tid.. Syns du er flink som har den i to dager ;kr

Nå som termin nærmer seg, er søtsuget verre enn noen gang!! Jeg har ikke hatt noe særlig søtsug før nå, men nå er det virkelig ille. Går og tenker på det hele tiden!! Bare mååå ha noe søtt. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut.

Hva med å prøve en smoothie med juice og frossen frukt. Smaker som is hvis du ikke maler den slik at den blir helt mos.... Nam

Back
Topp