spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pepsi Max med isbiter er min svakhet for tiden!! ♥
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Åh jeg har både muffins i fryseren og melkesjokolade i skåla oppe i stua. Men er mett og fornøyd etter ei brødskivePrøver å være flink... spiser jevnt (brødskiver med normalt pålegg) for å unngå at blodsukkeret går opp og ned. Spiser mager vaniljekesam med frukt for å prøve å dempe søtsuget. Drikker kaffe med et knekk mørk sjokolade. Allikevel får jeg ikke melkesjokolade og muffins ut av hodet![]()
!! Hahaha!!
Haha, sånn var jeg i sommer frem til jeg var uke 12-14-ish!Jeg har termin om8 dager, og jeg har fått skikkelig dilla på alt som heter frukthar vært ille de siste to ukene ca
![]()
Ny forskning viser at aspartam ikke er farlig, så ville ikke vært så bekymret for det. Tror det er verre med alt sukkeret som er i vanlig brus.
Laaakris! Panda!! Favoritt her hver lørdag <3
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Tør ikke ta sjansen. Jo mer naturlig, jo bedre.
Har du forsøkt lakris med chili i? Det er helt fantastisk. Ei venninne eier en kaffe der hun lager egen konfekt som hun selger. Det er helt sykt hva hun kan gjøre med lakris.
Jeg har termin om8 dager, og jeg har fått skikkelig dilla på alt som heter frukthar vært ille de siste to ukene ca
![]()
Me to! Og søt appelsin juice heller jeg innpå som gal!
Men det går nok endel sjokolade i disse dagene også.