.

Jeg har termin om8 dager, og jeg har fått skikkelig dilla på alt som heter frukt ;) har vært ille de siste to ukene ca ;)

Kanskje kroppen trenger næring og energi til den store jobben den står foran? Prøv å stappe innpå med frukt og se om det hjelper. Og variert sunn mat, før godisen. Er ikke så farlig om du spiser søtt, men greit at det ikke erstatter næringsrik mat.

Prøver å være flink... spiser jevnt (brødskiver med normalt pålegg) for å unngå at blodsukkeret går opp og ned. Spiser mager vaniljekesam med frukt for å prøve å dempe søtsuget. Drikker kaffe med et knekk mørk sjokolade. Allikevel får jeg ikke melkesjokolade og muffins ut av hodet :-P :-P !! Hahaha!!
Åh jeg har både muffins i fryseren og melkesjokolade i skåla oppe i stua. Men er mett og fornøyd etter ei brødskive :) eple og mandler med vaniljekesam går ofte som mellommåltid her, eller frukt med cottage cheese :)

Isbiter går det i her, trenger ikke å ha noe mer til. Kan sitte på jobb å tenke på det:oops:

Jeg liker brus generelt, men får ikke drikke lett-brus. Det er så mye skumle stoffer i, så jeg holder meg unna. Drikker heller sukkerholdige drikker enn sukkerfri. Jeg har alltid elsket lakris. Spiser det i alle former. Jeg har også sug på sjokolade. Når det har vært mye søtt, har jeg dilla på popcorn. Det kan jeg spise i massevis.

Ny forskning viser at aspartam ikke er farlig, så ville ikke vært så bekymret for det. Tror det er verre med alt sukkeret som er i vanlig brus.
Laaakris! Panda!! Favoritt her hver lørdag <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tør ikke ta sjansen. Jo mer naturlig, jo bedre.
Har du forsøkt lakris med chili i? Det er helt fantastisk. Ei venninne eier en kaffe der hun lager egen konfekt som hun selger. Det er helt sykt hva hun kan gjøre med lakris.

Tør ikke ta sjansen. Jo mer naturlig, jo bedre.
Har du forsøkt lakris med chili i? Det er helt fantastisk. Ei venninne eier en kaffe der hun lager egen konfekt som hun selger. Det er helt sykt hva hun kan gjøre med lakris.

Aldri prøvd... Det høres litt merkelig ut men det er sikkert sykt godt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Må innrømme jeg har begynt å småspise godteri (sånn et par biter) hver dag på kvelden:oops:
Men det er så godt:rolleyes:

Kunne ikke sagt det bedre sjøl. Haha. Så lyst på kake, godteri og søtt. Tidligere har det ikke vært no særlig fristende, men nå. Ææææ

Back
Topp