spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på hvordan dere vil beskrive rier for en førstegangsfødende?
Ligner det for eksempel mest på mageknipe eller menssmerter? Eller begge deler? Eller noe annet?
Hos meg begynte det som sterke menssmerter i korsryggen som kom i tak og bygget seg opp i styrke. Mellom riene følte jeg at jeg måtte på do for å tømme meg. Deretter utviklet det seg til å føles som et mageknip fra helvete, men smertene i ryggen satt fortsatt. Smertene var så vonde at jeg skjellte ut mannen, sa at det var siste gang jeg noensinne skulle få barn, og jeg tror jeg på et tidspunkt lukket øynene for å døAllikevel er det snart klart for runde to.
Det er viktig å prøve å beholde roen og puste godt.
Hos meg begynte det som sterke menssmerter i korsryggen som kom i tak og bygget seg opp i styrke. Mellom riene følte jeg at jeg måtte på do for å tømme meg. Deretter utviklet det seg til å føles som et mageknip fra helvete, men smertene i ryggen satt fortsatt. Smertene var så vonde at jeg skjellte ut mannen, sa at det var siste gang jeg noensinne skulle få barn, og jeg tror jeg på et tidspunkt lukket øynene for å døAllikevel er det snart klart for runde to.
Det er viktig å prøve å beholde roen og puste godt.
Det sies jo at man får slappet av mellom riene... men er det fysisk mulig?!![]()
Som jeg skulle sagt det selvJeg klarer ikke å beskrive dem, det er helt borte for meg. Glemte ganske kjapt hvordan det føltes. Men husker det nok veldig tydelig når det begynner ;-)
Jeg klarer ikke å beskrive dem, det er helt borte for meg. Glemte ganske kjapt hvordan det føltes. Men husker det nok veldig tydelig når det begynner ;-)
Slappe av og slappe av. Det er jo smertefritt i mellom, men noen pauser var det vanskeligere og slappe av enn andre. Da jeg hadde 2 min mellom hver rie klarte jeg og ta med slangene mine og det stative, løpe på do også kom riene gjerne før jeg hadde klart å sette meg i sengen. Måtte til slutt få sånn balje, men måtte ikke på do. Bare trodde detDet sies jo at man får slappet av mellom riene... men er det fysisk mulig?!![]()
Henger meg på her da jeg også er førstegangsfødende å har 2 uker til terminførst nå begynner jeg å kjenne litt panikken
Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥
Prøvde å beskrive det for sambo og endte med:
Det kjennes ut som leggkrampene, bare at krampen sitter i magen (nedre del, ved eggstokkene) og er myyye myyye sterkere! ;p
Først da fikk han en liten anelse om hva/hvordan rier er/kjennes ut ;p
Men ja starter vel som mensmurringer (men et mannfolk vet jo ikke hvordan det er) også tar de seg opp i styrke.. Siste fødsel starta direkte med sterke rier og kom tett med en gang, men så var han ute 5,5 time etter første ri!