.

Har ikke fått noen enda, som er synlige i allefall.. Men kjenner at de ligger der klar til å poppe frem når som helst. Og hvis jeg drar litt i huden på magen så blir de synlige. Så på en måte så er de vel der, men samtidig ikke

Ser litt ut som en tiger under navlen. Heldigvis ser jeg det bare dersom jeg står naken foran det store speilet. Går omveier for å unngå det. Hehe!

Jeg har tre små synlige på siden og ellers mye nesten usynlig langs sidene på låra/rumpa. Vanskelig å forklare hehe :p

Jeg er full i strekkmerker på magen.. Kom tidlig gjor de også..

Har ingen strekkmerker enda.

Håper litt sol på kroppen hjelper litt etter at jeg har født. Er ikke sikkert det blir så mange flere merker, men jeg merker at det klør.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har litt over navlen. Pyton. Men er nå noe jeg bare må leve med:-) håper også sol vil hjelpe litt på:-)

Fått et par stykker, men kjenner at jeg bryr meg nada om det. Er bare glad jeg kan bære frem et barn, at jeg får litt merker med på kjøpet gjør meg ingenting ;)

ingen strekkmerker enda men så har jeg enda en liten mage da :) men det kan fort endre seg :P

De kom bokstavelig talt over natta. Rett over navelen og under... Hvordan er det med dere?

Hadde tre søte små, og krysset fingrene for at jeg skulle slippe å få fler. Men som deg kom det maaaaaange flere, bare over natta! Så nå håper jeg igjen at det ikke kommer fler igjen :(

Har fått noen på puppene, ingen på magen så langt men merker att den klør av og til så det er vel noen på vei her også..

Har noen på hver side av navlen, noen på hoftene, og noen på puppene. De på puppene kom først.

Har ikke lyst å være totalt dekket av strekkmerker, men de plager meg egentlig ikke så mye som jeg trodde de kom til å gjøre. Har noen oppfor knærne/på lårene etter puberteten, og de kan du så vidt se i dag, så de blekner jo etterhvert. :)

Jeg har strekkmerker på magen. Men nå når magen har trekt seg sammen så vises de ikke. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har strekkmerker på magen. Men nå når magen har trekt seg sammen så vises de ikke. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Wow. Tar ikke lang tid før de forsvinner da ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tror ikke det har kommet noen nye. Men har de fra sist over hele magen og hofta da

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Ingen her enda. Huden er ikke helt stram heller faktisk, med mindre hun dytter rompa rett ut eller noe :p fikk ingen sist (og da var jeg stappa middagspølse - sprengt) så regner med jeg ikke får noen denne gangen heller.

Back
Topp